StPr/25/7787
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
wynagrodzenie uzależnione od wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Pracodawca oferuje dodatek stażowy w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia (w zależności od udokumentowanego stażu pracy), dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastkę", świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz dostęp do parkingu dla rowerów i samochodów, umowę na zastępstwo z możliwością przedłużenia na stałe.
Zakres obowiązków:
Bieżące prowadzenie dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń, sporządzanie list płac, księgowanie dokumentów, obsługa programów: SIO, PŁATNIK, PROGMAN, sprządzanie deklaracji podatkowych,współpraca przy sporządzaniu bilansu oraz sprawozdań finansowych i budżetowych, sporządzanie sprawozdań i raportów wymaganych przepisami o rachunkowości, finansach publicznych, statystyce publicznej oraz na potrzeby wewnętrzne jednostki, okresowe archiwizowanie informacji zawartych w systemach informatycznych na trwałe nośniki danych. Praca od poniedziałku do piątku w godinach 7.30-15.30.
Miejsce pracy:
Gen. Józefa Hallera 17, 80-401 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
POMORSKA MEDYCZNA SZKOŁA POLICEALNA W GDAŃSKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- - doświadczenie zawodowe: min. 4 lata lub w przypadku wykształcenia wyższego 1 rok, - umiejętności: obsługa PROGMAN PŁACE, FINANSE, SIO, PŁATNIK, PFRON, PRACA W ZESPOLE.
Inne wymagania:
- doświadczenie zawodowe: min. 4 lata lub w przypadku wykształcenia wyższego 1 rok, - umiejętności: obsługa PROGMAN PŁACE, FINANSE, SIO, PŁATNIK, PFRON, PRACA W ZESPOLE.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
58 341 25 93
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
-pełna treść ogłoszenia o pracę wraz z informacjami dotyczącymi dokumentów niezbędnych do złożenia aplikacji znajduje się na stronie medyk.gda.pl.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail