StPr/25/1419
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
brutto+dodatek stażowy + dodatek motywacyjny (1000,00 zł brutto)
Zakres obowiązków:
SZCZEGÓŁY NABORU NR 45/DK/2025 DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE: https://opsgliwice.pl/ogloszenia-2/nabory-2/ i w BIP https://ops.bip.gliwice.eu/kategoria/ogloszenia-o-naborach-do-jednostek
Główne obowiązki:realizowanie zadań związanych z bieżącym prowadzeniem rachunkowości, sporządzanie sprawozdań budżetowych,prowadzenie ewidencji VAT,obsługa finansowa rachunków bankowych,dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych,
kwalifikowanie wydatków budżetowych na otrzymywanych dowodach finansowo-księgowych,sporządzanie dowodów finansowo-księgowych: dokumenty PK, zlecenia wypłaty, noty księgowe, noty odsetkowe, oświadczenia o potrąceniu.
Wymagania niezbędne:staż pracy min. 3 lata,
1 rok pracy na stanowisku związanym ze wskazanym zakresem,
znajomość przepisów: ustawy o rachunkowości, ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości, obsługa programów komputerowych w środowisku Windows (Word, Excel).; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Miejsce pracy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- zawód: Pracownik biurowy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Sylwia Łupieżowiec
Nr telefonu:
32 335 96 29
Wymagane dokumenty:
Dokumenty należy składać w terminie do 12.10.2025 r. w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór numer 45/DK//2025 na wolne stanowisko urzędnicze: referent/podinspektor. osobiście w Dziale Rozwoju Zasobów Ludzkich Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach, (ul. Górnych Wałów 9, 3 piętro, pokój nr 301) lub w biurze podawczym (ul. Górnych Wałów 9, parter, pokój nr 10) w zaklejonych kopertach, za pośrednictwem poczty, skany dokumentów na adres e-mail [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: 12.10.2025