REFERENT/PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH I KSIĘGOWOŚCI

REFERENT/PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH I KSIĘGOWOŚCI

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 806 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2054

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
wynagrodzenie zgodne z Zarządzeniem Wójta Gminy Wejherowo Nr 4/2025 z dnia 14.01.2025 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Wejherowo Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych ze zmianami

Zakres obowiązków:
ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU:
1) Obsługa biura obsługi klienta referatu finansowego,
2) Obsługa faktur zakupowych wysłanych przez informatyczny system KSEF,
3) Koordynacja zaopatrzenia w artykuły biurowe referatu finansowego,
4) Obsługa wysyłki korepondencji referatu finansowego,
5) Prowadzenie ewidencji księgowej dla opłat,
6) przygotowywanie akt do przekazania do archiwum.
W zakresie pozostałych czynności: vykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez przełożonego i Wójta Gminy.


Miejsce pracy:
Transportowa 1, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Pracodawca:
URZĄD GMINY WEJHEROWO

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomia,finanse,rachunkowość
  • Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; 2) wykształcenie: minimalne średnie, preferowane wyższe o profilu: ekonomia, finanse lub rachunkowość; 3) doświadczenie zawodowe: Referent co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w przypadku posiadania wykształcenia średniego. Podinspektor co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w przypadku posiadania wykształcenia średniego. 4) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań oraz dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego i kodeksu postępowania administracyjnego tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, Ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy do tych ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego; znajomość przepisów prawnych z zakresu: finansów publicznych, rachunkowości, dochodów jednostek samorządu terytorialnego, podatków, postępowania egzekucyjnego w administracji, prawa zamówień publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej; 5) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office; 6) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) nieposzlakowana opinia. Wvmagania dodatkowe: 1) mile widziane doświadczenie zawodowe w księgowości; 2) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa; 3) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, umiejętności pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dobra organizacja pracy; 4) dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; 2) wykształcenie: minimalne średnie, preferowane wyższe o profilu: ekonomia, finanse lub rachunkowość; 3) doświadczenie zawodowe: Referent co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w przypadku posiadania wykształcenia średniego. Podinspektor co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w przypadku posiadania wykształcenia średniego. 4) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań oraz dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego i kodeksu postępowania administracyjnego tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, Ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy do tych ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego; znajomość przepisów prawnych z zakresu: finansów publicznych, rachunkowości, dochodów jednostek samorządu terytorialnego, podatków, postępowania egzekucyjnego w administracji, prawa zamówień publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej; 5) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office; 6) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7) nieposzlakowana opinia. Wvmagania dodatkowe: 1) mile widziane doświadczenie zawodowe w księgowości; 2) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa; 3) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, umiejętności pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dobra organizacja pracy; 4) dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Dorota Gessler

Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1)curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem (adres e-mail, numer telefonu ) oraz list motywacyjny (opatrzone własnoręcznym podpisem); 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie *( zgodnie ze wzorem znajdującym się na stronie www.bip.ugweiherowo, w zakładce OFERTY/PRACA); 3) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; 4) kserokopie innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach (studia podyplomowe, kursy, szkolenia, uprawnienia); 5) kserokopie świadectw pracy, potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w stosunku pracy aktualne zaświadczenie, zawierające okres i formę zatrudnienia; 6) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; 7) potwierdzenie zapoznania się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy Wejherowo* (zgodnie ze wzorem znajdującym się na stronie www.bip.ugwejherowo, w zakładce OFERTY/PRACA, 8) i podpisane oświadczenie* ( zgodnie ze wzorem znajdującym się na stronie www.bip.ugwejherowo, w zakładce OFERTY/PRACA. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW I INFORMACJE DODATKOWE: 1)wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy Wejherowo ul. Transportowa 1,84-200 Wejherowo w Biurze Obsługi Interesanta parter, od poniedziałku do środy w godz. 7.30-15.30, w czwartek od 7.30 do 17.00, w piątek od 7.30 do 14.00 w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór nr OR.2110.8.2025 lub dostarczyć drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 grudnia 2025 r. do godz. 15:30 Dokumenty dostarczone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane. Dokumenty wysłane przesyłką pocztową powinny być doręczone w powyższym terminie; 2)dokumenty aplikacyjne powinny być uporządkowane, tj. ponumerowane i podpisane; 3) informacje dotyczące procesu naboru można uzyskać pod numerem telefonu 58 677- 97 -11 4)osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielnie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego); 5)kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej, w związku z powyższym osoby ubiegające się o przedmiotowe stanowisko, proszone są o podanie numeru telefonu ewentualnie adresu poczty elektronicmej; 6) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ug.wejherowo.pl) w zakładce OFERTY - PRACA oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wejherowo. 7)*Druk oświadczenia, druk kwestionariusza osobowego oraz klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy są do pobrania na stronie BIP Urzędu Gminy Wejherowo www.bip.ugwejherowo.pl w zakładce OFERTY - PRACA

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 30.12.2025
Dodano: 18.12.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 369932
Udostępnij:
Dodano: 18.12.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 369932

Zobacz inne oferty

Nowe

STOLARZ

8 300 - 9 700 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Pyrzyce
8 300 - 9 700 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
5 300 - 6 800 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Pyrzyce
5 300 - 6 800 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Góreczki
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Góreczki
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Góreczki
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry