REFERENT/ PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI W REFERACIE FINANSOWYM

REFERENT/ PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI W REFERACIE FINANSOWYM

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 806 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2053

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
wynagrodzenie zgodne z Zarządzeniem Wójta Gminy Wejherowo Nr 4/2025 z dnia 14.01.2025 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Wejherowo Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych ze zmianami

Zakres obowiązków:
ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU:
l) wystawianie faktur sprzedaży Gminy Wejherowo;
2) wystawianie korekt faktur
3)wysyłka wystawionych faktur do systemu KSEF
4)prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT oraz rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym analiza i kontrola poprawności dokumentów podlegających rozliczeniu VAT,
5)sporządzanie rejestrów z zakupu i sprzedaży VAT,
6)składanie miesięcznych deklaracji VAT, obliczanie podatku do zwrotu oraz sporządzanie odpowiednich wniosków i dokumentacji do otrzymania zwrotu,
7)współpraca z referatami merytorycznymi w celu uzyskania danych do prawidłowego fakturowania należności gminy,
8)współpraca z pracownikami ds. księgowości w procesie windykacji fakturowanych należności,
9)przygotowywanie akt do przekazania do archiwum. W zakresie pozostałych czynności:
l) wykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez przełożonego i Wójta Gminy.
W zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków m.in.:
a) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków;
b) uzgadnianie treści warunków technicznych i zaświadczeń w zakresie przyłączeń do sieci;
c) udział w Gminnym Zespole Uzgadniania Dokumentacji - uzgadnianie i opiniowanie zewnętrznych dokumentacji projektowych;

W zakresie inwestycji i remontów m.in.:
a) planowanie inwestycji gminnych w zakresie wodociągów i kanalizacji;
b) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami na potrzeby inwestycji i remontów, opracowywanie materiałów (specyfikacji istotnych warunków zamówienia) dla złożenia ofert na wykonanie robót wodociągowych i kanalizacyjnych;
c) koordynowanie procesu projektowania dla inwestycji gminnych;
d) sprawowanie kontroli i nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami, prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie dokumentacji;
e) opracowywanie sprawozdań z prowadzonej działalności inwestycyjnej;
f) udział w procedurach odbiorowych;
g) zgłaszanie do nadzoru budowlanego wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan. celem odbioru i dopuszczenia do użytkowania;
h) sporządzanie dokumentów OT dla wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan.
. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :
l) wymiar etatu: pełen etat planowane zatrudnienie od połowy stycznia 2026 r.
2)wynagrodzenie: zgodne z Regulaminem Wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wejherowo wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Wejherowo Nr 4/2025 z dnia 14 stycznia 2025 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Wejherowo Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych z poźn.zm.;
3)warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w siedzibie jednostki, praca w zespole, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, obsługa klienta;
4)miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań. Praca będzie się odbywała w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Wejherowo. Budynek jest wyposażony w windę oraz podjazd dla wózków inwalidzkich. Szerokość drzwi wejściowych umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem, toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich usytuowana na parterze budynku.
IV.WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: w miesiącu 11/2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 0/0.


Miejsce pracy:
Transportowa 1, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Pracodawca:
URZĄD GMINY WEJHEROWO

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomia,finanse,rachunkowość
  • Wymagania niezbędne: 1)obywatelstwo polskie; 2)wykształcenie: minimalne średnie, preferowane wyższe o profilu: ekonomia, finanse lub rachunkowość; 3)doświadczenie zawodowe: Referent co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w księgowości przy wykształceniu średnim. Podinspektor co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum I rok w księgowości, przy wykształceniu średnim. 4)znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań oraz dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego i kodeksu postępowania administracyjnego tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, Ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego; znajomość przepisów prawnych z zakresu: finansów publicznych, rachunkowości, dochodów jednostek samorządu terytorialnego, podatków, postępowania egzekucyjnego w administracji, prawa zamówień publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej; 5)bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office; 6)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7)nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: l) umiej ętność praktycznego stosowania przepisów prawa; 2)predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, umiejętności pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dobra organizacja pracy; 3)dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1)obywatelstwo polskie; 2)wykształcenie: minimalne średnie, preferowane wyższe o profilu: ekonomia, finanse lub rachunkowość; 3)doświadczenie zawodowe: Referent co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w księgowości przy wykształceniu średnim. Podinspektor co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum I rok w księgowości, przy wykształceniu średnim. 4)znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań oraz dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego i kodeksu postępowania administracyjnego tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, Ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego; znajomość przepisów prawnych z zakresu: finansów publicznych, rachunkowości, dochodów jednostek samorządu terytorialnego, podatków, postępowania egzekucyjnego w administracji, prawa zamówień publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej; 5)bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office; 6)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7)nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: l) umiej ętność praktycznego stosowania przepisów prawa; 2)predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, umiejętności pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dobra organizacja pracy; 3)dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY 1 OŚWIADCZENIA: 1)curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem (adres e-mail, numer telefonu ) oraz list motywacyjny (opatrzone własnoręcznym podpisem); 2)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie *( zgodnie ze wzorem znajdującym się na stronie www.bip.ugwejherowo, w zakładce OFERTY/PRACA); 3)kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; 4)kserokopie innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach (studia podyplomowe, kursy, szkolenia, uprawnienia); 5)kserokopie świadectw pracy, potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w stosunku pracy aktualne zaświadczenie, zawierające okres i formę zatrudnienia; 6)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; 7)potwierdzenie zapoznania się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy Wejherowo* (zgodnie ze wzorem znajdującym się na stronie www.bip.ugwejherowo, w zakładce OFERTY/PRACA, 8)wypełnione i podpisane oświadczenie* ( zgodnie ze wzorem majdującym się na stronie www.bip.ugweiherowo, w zakładce OFERTY/PRACA. VI. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 1 INFORMACJE DODATKOWE: l) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy Wejherowo ul. Transportowa 1,84-200 Wejherowo w Biurze Obsługi Interesanta parter, od poniedziałku do środy w godz. 7.30-15.30, w czwartek od 7.30 do 17.00, w piątek od 7.30 do 14.00 w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór nr OR.2110.7.2025 lub dostarczyć drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 grudnia 2025 r. do godz. 1530 Dokumenty dostarczone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane. Dokumenty wysłane przesyłką pocztową powinny być doręczone w powyższym terminie; 2)dokumenty aplikacyjne powinny być uporządkowane, tj. ponumerowane i podpisane; 3)informacje dotyczące procesu naboru można uzyskać pod numerem telefonu 58 677- 97 - 4)osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielnie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego); 5)kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej, w związku z powyższym osoby ubiegające się o przedmiotowe stanowisko, proszone są o podanie numeru telefonu ewentualnie adresu poczty elektronicznej; 6)informacja o naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ug.wejherowo.pl) w zakładce OFERTY - PRACA oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wejherowo. 7)*Druk oświadczenia, druk kwestionariusza osobowego oraz klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy są do pobrania na stronie BIP Urzędu Gminy Wejherowo www.bip.ugwejherowo.pl w zakładce OFERTY - PRACA

Sposób przekazania dokumentów:
Termin: 30.12.2025
Dodano: 18.12.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 369931
Udostępnij:
Dodano: 18.12.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 369931

Zobacz inne oferty

5 400 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Kołobrzeg
5 400 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
5 200 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Kołobrzeg
5 200 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
5 027 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Szczecin
5 027 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
7 021 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Stare Borne
7 021 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
6 118 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Stare Borne
6 118 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry