StPr/25/10031
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze - od 4900 zł + wysługa lat + dodatek motywacyjny + dodatek wojewody - 1000 zł brutto
Zakres obowiązków:
- dekretacja i ewidencja księgowa dokumentów dotyczących budżetu i dochodów samorządowych, depozytów i alimentów zgodnie z obowiązującymi zasadami obiegu dokumentów księgowych, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową,
- prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej kont księgowych dotyczących środków pieniężnych, rachunków bankowych, rozrachunków, kosztów i wydatków, przychodów, funduszy i wyniku finansowego,
- sporządzanie jednostkowych sprawozdań budżetowych i finansowych,
- regulowanie zobowiązań wobec kontrahentów w systemie bankowości elektronicznej,
- kontrola dyscypliny budżetowej placówek obsługiwanych,
- sporządzanie analiz i zestawień,
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
- weryfikacja zobowiązań i należności,
Miejsce pracy:
Łukowska 25, 04-133 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
ZESPÓŁ DO OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH NR 3
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Księgowy
- Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt: e-mail: [email protected], tel. 22 849 60 13
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt: e-mail: [email protected], tel. 22 849 60 13
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 849 60 13
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta