StPr/25/7938
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 5 100 PLN
pracodawca oferuje dodatek stażowy. Ostateczna kwota wynagrodzenia będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji.
Zakres obowiązków:
1. Zadania główne:
- Bezpośrednia obsługa klienta.
- Potwierdzanie i unieważnianie profili na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej.
- Wydawanie zaświadczeń w tym drogą elektroniczną.
- Analiza dokumentacji klientów mających wpływ na status bezrobotnego i prawo do świadczeń.
- Wprowadzanie danych do komputerowej bazy danych.
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
- Prowadzenie bieżącej korespondencji i udzielanie odpowiedzi na pisma i zapytania w tym drogą elektroniczną.
2. Zadania pomocnicze:
- Przyjmowanie dokumentów z innych komórek organizacyjnych.
- Prowadzenie rejestrów akt spraw prowadzonych w dziale.
- Sporządzanie raportów.
- Udzielanie informacji klientom z zakresu ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia
- Prowadzenie teczek aktowych zgodnie z RWA.
3. Zadania okresowe:
- Gromadzenie danych do statystyk w zakresie wykonywanych obowiązków.
Miejsce pracy:
Lastadia 41, 80-880 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Gdański Urząd Pracy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- a) Niezbędne: -Wykształcenie: wyższe - Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej i obsłudze klienta. - Mile widziane doświadczenie w pracy z dokumentami elektronicznymi b) Umiejętności zawodowe (niezbędne): - Znajomość prawa pracy. - Znajomość przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia - Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego. - Umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych. - Biegła obsługa komputera pakiet MsOffice. - Umiejętność redagowania pism urzędowych. - Mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca merytoryczną komunikację z klientem. c) Predyspozycje osobowościowe: - Dokładność i skrupulatność. - Dobra organizacja pracy. - Doskonałe umiejętności analityczne. - Życzliwość do klienta. - Sumienność. - Samodzielność. - Obowiązkowość i odpowiedzialność. - Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu. - Wysoka kultura osobista. - Szybkie przyswajanie wiedzy.
Inne wymagania:
a) Niezbędne: -Wykształcenie: wyższe - Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej i obsłudze klienta. - Mile widziane doświadczenie w pracy z dokumentami elektronicznymi b) Umiejętności zawodowe (niezbędne): - Znajomość prawa pracy. - Znajomość przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia - Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego. - Umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych. - Biegła obsługa komputera pakiet MsOffice. - Umiejętność redagowania pism urzędowych. - Mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca merytoryczną komunikację z klientem. c) Predyspozycje osobowościowe: - Dokładność i skrupulatność. - Dobra organizacja pracy. - Doskonałe umiejętności analityczne. - Życzliwość do klienta. - Sumienność. - Samodzielność. - Obowiązkowość i odpowiedzialność. - Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu. - Wysoka kultura osobista. - Szybkie przyswajanie wiedzy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dokumenty składane przez kandydata winny zawierać: a) list motywacyjny b) życiorys (CV) c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom) oraz przebieg pracy zawodowej (świadectwa pracy lub inny dokument poświadczający doświadczenie zawodowe) d) oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Treść wymaganych oświadczeń znajduje się na stronie internetowej Gdańskiego Urzędu Pracy w zakładce: praca w urzędzie - dokumenty rekrutacyjne. Dokumenty należy składać w Gdańskim Urzędzie Pracy, ul. Lastadia 41, 80-180 Gdańsk (pokój podawczy mieści się na parterze budynku) w zamkniętej kopercie w terminie od dnia 22.10.2025 r. do dnia 04.11.2025. (decyduje data wpływu do Urzędu). Ofertę należy opatrzyć dopiskiem: " Nabór na stanowisko urzędnicze Referent pracownik ds. obsługi bieżącej osób bezrobotnych".
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook