StPr/24/2530
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 440 do 5 640 PLN
Zakres obowiązków:
- prowadzenie elektrycznego rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- przekazywanie korespondencji zgodnie z Instrukcją kancelaryjną, dekretem Dyrektora oraz obowiązującym w PSSE w Szczecinie elektronicznym programem rejestracji korespondencji EPUAP i EZD,
- obsługa systemu Elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w tym: wykonywanie czynności kancelaryjnych,
- obsługa informacyjna petentów,
- współpraca z Oddziałami, Sekcjami i samodzielnymi stanowiskami pracy w PSSE w Szczecinie,
- przyjmowanie przesyłek dostarczonych do PSSE w Szczecinie,
- prawidłowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami przechowywanie pieczęci, druków, sprawozdań i materiałów
Miejsce pracy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- OBSŁUGA KOMPUTERA, CHĘĆ UCZENIA SIĘ, PAKIET MS OFFICE, PRACA W ZESPOLE, SAMODZIELNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ
- Wymagania niezbędne: biegła obsługa oprogramowania i sprzętu (umiejętność wykorzystania MS EXCEL, MS WORD do tworzenia szablonów pism i wzorów), samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: biegła obsługa oprogramowania i sprzętu (umiejętność wykorzystania MS EXCEL, MS WORD do tworzenia szablonów pism i wzorów), samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Dorota SZELUG
Nr telefonu:
91 4849343
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail