Numer:
StPr/25/3960
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 035 PLN
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
-Sprawdza uchwały i zarządzenia podejmowane przez organy jednostek samorządu terytorialnego (w tym uchwały w sprawie: planu zagospodarowania przestrzennego województwa, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego) pod kątem zgodności z prawem oraz prowadzi postępowania w sprawie stwierdzenia nieważności uchwał i zarządzeń organów jednostek samorządu terytorialnego
-Przygotowuje (po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego) projekty zarządzeń zastępczych wojewody wydawanych w przypadkach określonych prawem, w tym w razie niepodjęcia przez odpowiedni organ jednostki samorządu terytorialnego uchwały w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu wójta (burmistrza, prezydenta miasta), radnego
-Przygotowuje projekty zawiadomień o sposobie rozpatrzenia skargi na działalność rady gminy, rady powiatu, projekty pism przekazujących skargi i wnioski według właściwości
-Prowadzi sprawy związane ze zgłaszaniem przez rady gmin utworzenia związku międzygminnego do organu prowadzącego rejestr związków oraz sprawy związane z przekazywaniem uchwał jednostek samorządu terytorialnego o przystąpieniu do międzynarodowych zrzeszeń społeczności lokalnych i regionalnych
-Prowadzi sprawy dotyczące struktur administracji zespolonej, w tym opiniuje regulaminy nadawane przez kierowników zespolonych służb, inspekcji straży wymagające zatwierdzenia przez wojewodę, przygotowuje projekty zarządzeń w sprawie nadania statutów jednostkom administracji zespolonej
-Przygotowuje projekty upoważnień dla pracowników urzędu do załatwiania spraw w imieniu wojewody, upoważnień dyrektora generalnego, upoważnień wojewody do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego oraz pełnomocnictw wojewody (z wyłączeniem pełnomocnictw procesowych), a także prowadzi centralny rejestr pełnomocnictw i upoważnień
-Prowadzi sprawy związane ze zmianami w podziale terytorialnym województwa pomorskiego i nazewnictwie miejscowości
-Przygotowuje wnioski do Prezesa Rady Ministrów o wyznaczenie osoby do pełnienia funkcji organu wykonawczego w przypadkach wynikających z przepisów prawa.
Miejsce pracy:
Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
W przypadku przekazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danychokreślonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej.
Aplikuj do: 26 maja 2025
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 151897" na adres: Punkt przyjęć korespondencji w pokoju 24 w
kancelarii ogólnej przy wejściu A":
ul. Okopowa 21/27
80-810 Gdańsk
Na kopercie i liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: 64/25
Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) urzędu utworzoną na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz za pomocą e-doręczeń (adres: AE:PL-69276-68927-JEAH).
Zasady dotyczące doręczania dokumentów elektronicznych dostępne są na stronie BIP urzędu w zakładce "Kontakt -> Elektroniczna Skrzynka Podawcza/ eDoręczenia"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (58) 30 77 530, (58) 30 77 141
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/uw-pomorski/co-oferujemy2
Dokumenty należy złożyć do: 26.05.2025
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta