StPr/25/0777
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
1.Wykonywanie czynności związanych z kontrolą i monitorowaniem prawidłowości realizowanych form pomoc .2.Dokonywanie ewaluacji w zakresie satysfakcji ,jakości i trafności zaoferowanej klientom pomocy.3.Archiwizacja dokumentów związanych z funkcjonowaniem urzędu. 4.Obsługa kancelaryjna urzędu oraz prowadzenie sekretariatu. 5 Udzielanie klientom informacji o przysługujących im prawach i obowiązkach.
Miejsce pracy:
Kłobuck, powiat: kłobucki, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
- wymagane doświadczenie i umiejętności zawodowe - minimum 6 miesięcy w PSZ. Biegła obsługa komputera . Umiejętności technologiczne. Korzystanie z przepisów prawa.
Inne wymagania:
wymagane doświadczenie i umiejętności zawodowe - minimum 6 miesięcy w PSZ. Biegła obsługa komputera . Umiejętności technologiczne. Korzystanie z przepisów prawa.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Dominika Bogus
Nr telefonu:
343174450
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv

Zaloguj się przez Facebook