StPr/25/0582
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 do 7 300 PLN
Zakres obowiązków:
1. koordynacja oraz opracowanie planów i harmonogramów zamówień publicznych na roboty budowlane, usługi i dostawy,
2. przyjmowanie oraz realizacja zatwierdzonych wniosków o udzielenie zamówień publicznych,
3. prowadzenie rejestrów udzielonych zamówień i umów w komórce Wl,
4. przygotowanie planu udzielania zamówień w danym roku,
5. prowadzenie spraw w związku z wniesieniem środków ochrony prawnej,
6. przygotowywanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,
7. udział w przygotowywaniu i realizacji procesów inwestycyjnych w zakresie zamówień publicznych,
8. samodzielne przeprowadzanie czynności proceduralnych przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wyłączonych z ustawy (planowanie, sporządzanie SWZ, publikacja ogłoszeń, ocena ofert, przygotowywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.),
9. współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi urzędu, w szczególności w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnych do udzielenia zamówień publicznych,
10. kompletowanie dokumentacji dot. zamówień publicznych,
11. współpraca przy uzgadnianiu z merytoryczną komórką organizacyjną urzędu wydatków
budżetowych na zamówienia publiczne,
12. udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do postępowań o udzielenie zamówień publicznych poprzez obsługę pracy komisji przetargowej, przygotowanie druków dla komisji przetargowej, prowadzenie dokumentacji postępowania przetargowego,
13. bieżące monitorowanie wykonywanych przedsięwzięć w zakresie ich zgodności z przepisami prawa zamówień publicznych, w tym monitorowanie zmian zachodzących w toku ich realizacji, oraz przygotowywanie w tym zakresie zmian ogłoszeń (współpraca przy przygotowaniu zmian do umowy,itp-),
14. obsługa portali, narzędzi związanych publikacja dokumentów z zakresu zamówień publicznych,
15.aktualizacja przepisów wewnętrznych zarządzeń w związku ze zmianami przepisów w zakresie zamówień publicznych,
16. wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Miejsce pracy:
Henryka Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów, powiat: opatowski, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Opatowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wymagane wykształcenie wyższe magisterskie: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne, dodatkowo mile widziane wykształcenie uzupełniające z zakresu zamówień publicznych; co najmniej 2-letni staż pracy poza urzędem, na stanowisku w zakresie zamówień publicznych realizowanych na podstawie Ustawy Prawo zamówień Publicznych, w tym roczny staż pracy na podobnym stanowisku w administracji samorządowej lub rządowej w zakresie zamówień publicznych realizowanych na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Inne wymagania:
wymagane wykształcenie wyższe magisterskie: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne, dodatkowo mile widziane wykształcenie uzupełniające z zakresu zamówień publicznych; co najmniej 2-letni staż pracy poza urzędem, na stanowisku w zakresie zamówień publicznych realizowanych na podstawie Ustawy Prawo zamówień Publicznych, w tym roczny staż pracy na podobnym stanowisku w administracji samorządowej lub rządowej w zakresie zamówień publicznych realizowanych na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anita Tutak - Skórska
Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 2) list motywacyjny i życiorys zawodowy; 3) własnoręczne podpisane oświadczenia kandydata o tym, że: posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią, brak jest przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania przez niego pracy na w/w stanowisku, posiada polskie obywatelstwo; 4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; 5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie świadectw pracy dokumentujący posiadany staż pracy, ewentualnie w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, 6) klauzula informacyjna wyrażająca zgodę na przetwarzanie danych osobowych, której wzór stanowi załącznik do ogłoszenia. szczegóły na poniższej stronie: https://bip.opatow.pl/strona-7581-ogloszenie_otwartego_i_konkurencyjnego.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook