REFERENT (SEKCJA GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ENERGETYCZNEJ - INFRASTRUKTURA)

REFERENT (SEKCJA GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ENERGETYCZNEJ - INFRASTRUKTURA)

Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 806 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0611

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
Wysokość proponowanego wynagrodzenia brutt: 4806,00 zł z premią regulaminową + dodatek za staż pracy. Rozkład czasu pracy: 7.30 do 15.30

Zakres obowiązków:
3. Ogólny zakres obowiązków:
1) udzial w przygotowaniu i opracowaniu danych do procedur przetargowych w zakresie, sprzatania terenów administrowanych przez Jw.3293 oraz pozostalych uslug w ramach bieżących potrzeb sekcji;
2) tworzenie nowych umów na usługi utrzymania czysłości na terenach administrowanych przez JW. 3293;
3) nadzór nad realizacją w/w uslug wykonywanych przez firmy zewnętrzne zgodnie z harmonogramem;
4) kontrola wykonywanych uslug i prowadzenie rejestru;
5) uczestniczenie w odbiorach wykonywanych uslug oraz weryfikacja formularza wyceny uslug i faktur;
6) opracowywanie Planów Utrzymania Porządku w zakresie realizacji zadań związanych z utrzymaniem czystosci obiektów i terenów zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych;
7) bieżąca analiza z zakresu prac ujętych w umowach z firmami zewnętrznymi pod katem faktycznych potrzeb;
8) opracowywanie dokumentów ewidencyjnych, informacyjnych i korespondencyjnych oraz ich projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
9) prowadzenie rejestru dokumentów finansowych otrzymanych z 33 BLTr;
10) prowadzenie rejestru wydatków poniesionych na uslugi utrzymania czystości z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej;
11) dekretowanie i opracowywanie pod względem merytorycznym i rachunkowym otrzymanych dowodów księgowych;
12) terminowe dostarczanie opracowanych dokumentów księgowych do Pionu Glównego Księgowego;
13) sporządzanie kalkulacji kosztów komunalnych na rzecz Wojsk Sojuszniczych;
14) opracowywanie comiesięcznych zestawień z realizacji poniesionych wydatków w zakresie uslug utrzymania czystości;
15) bieżące gospodarowanie środkami budżetowymi w ramach przydzielonych limitów finansowych;
16) przestrzeganie dyscypliny budżetowej, przydzielonych limitów finansowych, zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowych;
17) czynny udzial w sporządzaniu planów finansowych na szczeblu 33 BLTr, w zakresie realizacji umów na świadczenie uslug utrzymania czystości;
18) prowadzenie rozliczeń kosztów pobytu komponentu amerykańskiego na terenie administrowanym przez 33 BLTr;
19) sporządzanie analiz dotyczących przydzielonych limitów finansowych i ich realizacji.

Miejsce pracy:
POWIDZ OSIEDLE 6, 62-430 Powidz, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
33 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, średnie branżowe
  • Umiejętności: znajomość oprogramowania MS Office, umiejętność poruszania się w przepisach dotyczących zamówień publicznych, predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, komunikatywność, bezstronność, wysoka kultura osobista i zdolności organizacyjne, a także analityczne.


Inne wymagania:
Umiejętności: znajomość oprogramowania MS Office, umiejętność poruszania się w przepisach dotyczących zamówień publicznych, predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, komunikatywność, bezstronność, wysoka kultura osobista i zdolności organizacyjne, a także analityczne.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Justyna Gazińska

Nr telefonu:
261544128

Wymagane dokumenty:
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać: - podanie o pracę oraz CV - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji. Dokumenty ze wskazaniem aplikowanego stanowiska należy przesłać pocztą tradycyjną na adres: 33 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO, POWIDZ-OSIEDLE 6, 62-430 POWIDZ O spełnieniu wymogów formalnych oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych WYBRANI kandydaci będą informowani drogą telefoniczną. Oferty niekompletne, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby wybrane w procesie rekrutacji przed zawarciem umowy są zobowiązane do złożenia oświadczenia o niekaralności. Zgromadzone dane kandydatów w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrazonej przez kandydatów zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przechowywane przez 6 miesięcy.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Dodano: 13.12.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 365676
Udostępnij:
Dodano: 13.12.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 365676

Zobacz inne oferty

5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Mielec
5 000 PLNbrutto
Dodano: 2 min temu
Nowe

ŚLUSARZ

5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Mielec
5 000 PLNbrutto
Dodano: 2 min temu
240 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Targanice
240 PLNbrutto
Dodano: 29 min temu
240 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Andrychów
240 PLNbrutto
Dodano: 29 min temu
1 900 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Łęczyca
1 900 PLNbrutto
Dodano: 35 min temu
Do góry