REFERENT - SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

REFERENT - SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 950 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0114

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 950 PLN
+ dodatek za staż pracy

Zakres obowiązków:
1. przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi uregulowaniami,
2. przygotowywanie dokumentacji przetargowej do archiwizacji,
3 prowadzenie rejestrów postepowań o udzielenie zamówień publicznych,
4. uczestniczenie w sporządzaniu rocznych planów zakupów i planów postępowań,
5. przygotowywanie danych do sprawozdań i zestawień,
6. obsługa programów ewidencji i planowania zamówień,
7. bieżące śledzenie przepisów z zakresu zamówień publicznych

Miejsce pracy:
4 Marca 3, 75-901 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
  • 1. Wymagania niezbędne: - wykształcenie minimalne średnie, preferowane wyższe wskazane kierunki administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze. Preferowany staż pracy 2 lata na stanowisku administracyjno biurowym, - znajomość pakietu biurowego Microsoft Office, - znajomość ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, - skrupulatność w sporządzaniu dokumentacji. 2. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, - znajomość ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, - zdolność analitycznego myślenia oraz jasnego prezentowania wniosków i opinii, wysoki poziom komunikatywności, sprawność działania, dobre umiejętności organizacyjne, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, odpowiedzialność, opanowanie, samodzielność, - preferowana znajomość praktyczna procesu przygotowywania i udzielania zamówień publicznych.


Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: - wykształcenie minimalne średnie, preferowane wyższe wskazane kierunki administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze. Preferowany staż pracy 2 lata na stanowisku administracyjno biurowym, - znajomość pakietu biurowego Microsoft Office, - znajomość ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, - skrupulatność w sporządzaniu dokumentacji. 2. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, - znajomość ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, - zdolność analitycznego myślenia oraz jasnego prezentowania wniosków i opinii, wysoki poziom komunikatywności, sprawność działania, dobre umiejętności organizacyjne, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, odpowiedzialność, opanowanie, samodzielność, - preferowana znajomość praktyczna procesu przygotowywania i udzielania zamówień publicznych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
261456815

Wymagane dokumenty:
Dodatkowe informacje: praca w pn. - czw. 7:00 -15:30, pt. 7:00 -13:00, pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, szczegółowe informacja dotyczące naboru znajdują się na stronie internetowej 17 WOG

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Dodano: 29.01.2025, 05:21
ID ogłoszenia: 129458
Udostępnij:
Dodano: 29.01.2025, 05:21
ID ogłoszenia: 129458

Zobacz inne oferty

Do góry