REFERENT SEKCJI RACHUBY I PŁAC.

REFERENT SEKCJI RACHUBY I PŁAC.

Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 746 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0015

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 746 PLN
+ wysługa

Zakres obowiązków:
Referent Sekcji Rachuby i Płac. Sporządzanie list uposażeń oraz list dodatkowych należności żołnierzy zawodowych w systemie PROSTA-K,; sporządzanie pism oraz innych wymaganych dokumentów przez ZUS oraz inne instrukcje; prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych, imiennych raportów miesięcznych, deklaracji rozliczeniowych oraz innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia kont płatnika składek i kont ubezpieczeniowych w ZUS; obsługa programu ZWSI RON, a mianowicie wprowadzanie wniosków o unieruchomienie środków oraz zmiany tych wniosków, eksportu z programu SI PROSTA K, list uposażeń oraz dodatkowych należności do ZWSI RON oraz ogólna znajomość programu ZWSI RON. Godziny pracy: pn-czw od 7:00 do 15:30, pt. od 7:00 do 13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku Ekonomia, Rachunkowość. Znajomość prawa pracy, zagadnień podatkowych i zasad rachunkowości, zaawansowana znajomość obsługi programu MS Excel. Wymagane doświadczenie zawodowe związane ze stosowaniem przepisów Prawa Pracy, przepisów o podatku dochodowym, ubezpieczeniu społecznym i zdrowotnym. Tel. 261 676 252 Agnieszka Szumlewicz

Miejsce pracy:
69-211 Wędrzyn, powiat: sulęciński, woj: lubuskie

Pracodawca:
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne, średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
  • Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku Ekonomia, Rachunkowość. Znajomość prawa pracy, zagadnień podatkowych i zasad rachunkowości, zaawansowana znajomość obsługi programu MS Excel. Wymagane doświadczenie zawodowe związane ze stosowaniem przepisów Prawa Pracy, przepisów o podatku dochodowym, ubezpieczeniu społecznym i zdrowotnym.


Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku Ekonomia, Rachunkowość. Znajomość prawa pracy, zagadnień podatkowych i zasad rachunkowości, zaawansowana znajomość obsługi programu MS Excel. Wymagane doświadczenie zawodowe związane ze stosowaniem przepisów Prawa Pracy, przepisów o podatku dochodowym, ubezpieczeniu społecznym i zdrowotnym.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Szumlewicz

Nr telefonu:
261 676 252

Wymagane dokumenty:
Skierowanie

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 24.01.2025, 03:41
ID ogłoszenia: 124643
Udostępnij:
Dodano: 24.01.2025, 03:41
ID ogłoszenia: 124643

Zobacz inne oferty

30,50 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Drawsko Pomorskie
30,50 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Nowe

KELNER

30,50 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Drawsko Pomorskie
30,50 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Chojna
4 666 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
1 994,40 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Szczecinek
1 994,40 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Szczecinek
4 666 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry