REFERENT SŁUŻBY CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEJ W WYDZIALE TECHNICZNYM

REFERENT SŁUŻBY CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEJ W WYDZIALE TECHNICZNYM

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 830 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/3944

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 830 PLN
+ 10% premii regulaminowej + wysługa lat

Zakres obowiązków:
1) przygotowanie opinii w Protokołach Stanu Technicznego, sprawdzanie ich zgodności z harmonogramem przeglądów sprzętu wojskowego kierowanych do weryfikacji, przeglądu lub naprawy w ramach Umowy Ramowej,
2) prowadzenie ewidencji finansowej sekcji, w tym aktualizacja planu zakupów, wprowadzanie faktur, aktualizacja planu rzeczowego finansowego, sporządzanie sprawozdań finansowych,
3) współudział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej na zakup środków materiałowych i usług,
4) współudział w przygotowanie umów i aneksów do realizowanych zakupów środków materiałowych i usług,
5) realizacja zapotrzebowań na tśm w oparciu o system informatyczny obowiązujący w wojsku,
6) prowadzenie ewidencji i archiwizacji wykonanych dokumentów,
7) znajomość i stosowanie obowiązujących przepisów w zakresie zaopatrywania w służbie czołgowo-samochodowej oraz przepisów finansowych i księgowych.

Oferta dostępna w sali E, C.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055, e-mail: [email protected]

Miejsce pracy:
Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Pracownik biurowy
  • wykształcenie: średnie, staż pracy: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, wiedza i doświadczenie z zakresu prowadzenia gospodarki materiałowej z ukierunkowaniem na działalność w branży mechanicznej i samochodowej, wykonywanie dokumentów ewidencyjnych określonych w instrukcjach, doświadczenie logistyczne, archiwizacja dokumentów materiałowych, znajomość prawa zamówień publicznych, znajomość przepisów finansowych i księgowych, znajomość informatycznych programów ewidencyjnych, MS Office, zdolności analityczne i logiczne, umiejętność pracy w zespole, obsługa systemów księgowych, organizacja pracy: - dynamika pracy, - elastyczność, odpowiedzialność, - dyspozycyjność, - uczciwość, - precyzja, - punktualność


Inne wymagania:
wykształcenie: średnie, staż pracy: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, wiedza i doświadczenie z zakresu prowadzenia gospodarki materiałowej z ukierunkowaniem na działalność w branży mechanicznej i samochodowej, wykonywanie dokumentów ewidencyjnych określonych w instrukcjach, doświadczenie logistyczne, archiwizacja dokumentów materiałowych, znajomość prawa zamówień publicznych, znajomość przepisów finansowych i księgowych, znajomość informatycznych programów ewidencyjnych, MS Office, zdolności analityczne i logiczne, umiejętność pracy w zespole, obsługa systemów księgowych, organizacja pracy: - dynamika pracy, - elastyczność, odpowiedzialność, - dyspozycyjność, - uczciwość, - precyzja, - punktualność

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
261 651 055

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, - życiorys Curriculum Vitae, - klauzula RODO

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 19.12.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 370279
Udostępnij:
Dodano: 19.12.2025, 03:18
ID ogłoszenia: 370279

Zobacz inne oferty

7 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Nowielin
7 000 PLNbrutto
Dodano: 23 min temu
2 403 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Wałcz
2 403 PLNbrutto
Dodano: 23 min temu
6 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Dobra
6 000 PLNbrutto
Dodano: 23 min temu
5 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Dobra
5 500 PLNbrutto
Dodano: 23 min temu
5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Kórnik
5 000 PLNbrutto
Dodano: 32 min temu
Do góry