StPr/25/0622
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych (zamówienia o wartości równiej lub przekraczającej progi unijne, zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne oraz zamówienia regulaminowe).
2. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką lokalową, w tym spraw związanych z najmem/korzystaniem z budynków/lokali mieszkalnych i niemieszkalnych i budowli, sporządzaniem umów, waloryzacją czynszów, sporządzaniem PGZL), przygotowywaniem dokumentacji do sprzedaży lokali, sporządzaniem umów na wynajem kancelarii, rozliczanie szkód majątkowych w zakresie ubezpieczeń majątku nadleśnictwa i OC.
Szczegóły oferty:
https://orneta.olsztyn.lasy.gov.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/1M8a/content/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-ds-administracyjnych
Miejsce pracy:
1 Maja 26, 11-130 Orneta, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Orneta
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kategoria - B
- Wymagania obligatoryjne do zatrudnienia: 1. Wykształcenie wyższe. 2. Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat. 3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na aplikowanym stanowisku pracy. 4. Niekaralność sądowa za przestępstwo z chęci zysku lub innych niskich pobudek. 5. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych. 6. Obywatelstwo polskie. 7. Prawo jazdy kat. B 8. Znajomość obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych, znajomość pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe, stanowiące kryteria oceny kandydatów w rekrutacji: 1. Wykształcenie wyższe leśne lub pokrewne do leśnego, administracyjne, budowlane. 2. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku potwierdzone odpowiednimi dokumentami. 3. Znajomość obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP), systemu elektronicznego obiegu i zarzadzania dokumentacją. 4. Posiadanie ukończonych szkoleń lub kursów zgodnie z przedmiotowym zakresem czynności. 5. Znajomość przepisów prawnych: Prawo budowlane, Ustawa o lasach, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Prawo zamówień publicznych. 6. Odpowiednie predyspozycje osobowe tj. sumienność, dokładność, terminowość, kreatywność i umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
Wymagania obligatoryjne do zatrudnienia: 1. Wykształcenie wyższe. 2. Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat. 3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na aplikowanym stanowisku pracy. 4. Niekaralność sądowa za przestępstwo z chęci zysku lub innych niskich pobudek. 5. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych. 6. Obywatelstwo polskie. 7. Prawo jazdy kat. B 8. Znajomość obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych, znajomość pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe, stanowiące kryteria oceny kandydatów w rekrutacji: 1. Wykształcenie wyższe leśne lub pokrewne do leśnego, administracyjne, budowlane. 2. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku potwierdzone odpowiednimi dokumentami. 3. Znajomość obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP), systemu elektronicznego obiegu i zarzadzania dokumentacją. 4. Posiadanie ukończonych szkoleń lub kursów zgodnie z przedmiotowym zakresem czynności. 5. Znajomość przepisów prawnych: Prawo budowlane, Ustawa o lasach, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Prawo zamówień publicznych. 6. Odpowiednie predyspozycje osobowe tj. sumienność, dokładność, terminowość, kreatywność i umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aleksandra Pielas
Nr telefonu:
733161222
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem. 2. CV zawierające informacje, o których w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, opatrzone własnoręcznym podpisem. 3. Kwestionariusz osobowy kandydata/ki na pracownika Lasów Państwowych (wg załącznika nr 1 do ogłoszenia o naborze), opatrzony własnoręcznym podpisem. 4. Klauzula informacyjna RODO wraz z oświadczeniem kandydata/ki wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wg załącznika nr 2 do ogłoszenia o naborze), opatrzone własnoręcznym podpisem. 5. Kserokopia dokumentów potwierdzających: kwalifikacje zawodowe (dyplom ukończenia szkoły), doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub zaświadczenie zatrudnieniu), ukończenie kursów szkoleń (zaświadczenia). 6. Inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe. 7. Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa, niekaralności i korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich oraz o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska (wg załącznika nr 3 do ogłoszenia naborze). Wymienione wyżej dokumenty: skany, kserokopie i oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym i czytelnym podpisem. Kandydaci zobowiązani są okazać oryginały załączonych dokumentów podczas II etapu rekrutacji. Termin i miejsce składania ofert: Wymagane dokumenty aplikacyjne, należy składać do dnia 7 listopada 2025 r. do godz.14:00 w zaklejonej kopercie (zapewniającej poufność), opatrzonej dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. administracji, na kopercie należy podać imię i nazwisko, nr telefonu oraz adres korespondencyjny. a) osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa Orneta (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00) decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu nadleśnictwa, b) pocztą tradycyjną na adres: Nadleśnictwo Orneta ul. 1 Maja 26 11-130 Orneta decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu nadleśnictwa. str. 4 Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, ani zwracane do nadawcy. Dokumenty złożone elektronicznie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon