StPr/25/5997
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Wynagrodzenie ustalane indywidualnie, uzależnione od kompetencji i doświadczenia kandydata
Zakres obowiązków:
prowadzenie i obsługa administracyjna sekretariatu Zakładu Technik Dentystycznych i Zaburzeń Czynnościowych Narządu Żucia (w tym obsługa korespondencji, dokumentacji, delegacji),
prowadzenie i obsługa administracyjna dydaktyki (w tym prowadzenie spraw e-pensum, e-dziekanat, e-sylabus i innych programów GUMed, tworzenie umów zlecenie, rozliczanie rachunków),
archiwizacja dokumentacji administracyjnej i dydaktycznej,
sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy oraz harmonogramu czasu pracy,
sporządzanie pism, wykazów, sprawozdań oraz innych wniosków,
prowadzenie kalendarza kierownika,
zaopatrzenie jednostki w materiały biurowe, sprzęty i usługi,
praca w extranecie, jako redaktor stron przedmiotowych Zakładu,
współpraca z innymi Jednostkami, organizowanie spotkań i innych wydarzeń.
Miejsce pracy:
Marii Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- wykształcenia min. średniego, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem, doświadczenia na stanowisku o profilu administracyjnym, bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych, znajomości zasad redagowania pism i łatwości w prowadzeniu korespondencji, samodzielności w działaniu, systematyczności, wysokich umiejętności interpersonalnych, zorganizowania, logicznego, analitycznego i kreatywnego myślenia, samodzielności w działaniu, systematyczności, wysokiej umiejętności interpersonalnej, komunikatywności, lojalności i dyskrecji, znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1.
Inne wymagania:
wykształcenia min. średniego, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem, doświadczenia na stanowisku o profilu administracyjnym, bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych, znajomości zasad redagowania pism i łatwości w prowadzeniu korespondencji, samodzielności w działaniu, systematyczności, wysokich umiejętności interpersonalnych, zorganizowania, logicznego, analitycznego i kreatywnego myślenia, samodzielności w działaniu, systematyczności, wysokiej umiejętności interpersonalnej, komunikatywności, lojalności i dyskrecji, znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV poprzez formularz aplikacyjny. Link do formularza: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=8f7c8ad182674a24b13bf8e3741fc877
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=8f7c8ad182674a24b13bf8e3741fc877