StPr/25/0648
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 700 do 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Kompletowanie i aktualizowanie akt osobowych w tym: dokumentacji przedłożonej przez kandydatów do pracy, wysyłanie zapytania o karalność, dokumentów potwierdzających staż pracy, dokumentów stanowiących podstawę do ubiegania się o rentę i emeryturę, umożliwiające określenie ich wysokości, pozostałych dokumentów osobowych związanych między innymi z awansowaniem, zwolnieniem i przeniesieniem pracowników.
2. Prowadzenie ewidencji: pracowników zatrudnionych i zwolnionych (SILP), karty wynagrodzeń pracowników (SILP), absencji i delegacji pracowników (SILP),kalendarzy (SILP), zakładki DOR, REZERW (SILP), stałych składników, (SILP), blokady składników (SILP).
3.W zakresie SILP: uaktualnianie parametrów związanych z płacami, uaktualnianie składników wynagrodzeń poszczególnych pracowników, naliczanie wypłat wszystkim pracownikom, uzgadnianie prawidłowości przepływu danych z płac i kadr do księgowości w systemie, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń społecznych (ZUA, ZZA, ZIUA, ZCNA, ZWA, ZWUA, ZUZ P IWA).
4. Prowadzi sprawy związane z ochroną zdrowia tj.: współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie przeprowadzania badań, profilaktycznych w tym okresowych i kontrolnych i prowadzenie z tego zakresu dokumentacji, prowadzenie spraw związanych ze skierowaniem pracowników na leczenia sanatoryjne i leczenie zdrowotne, prowadzenie ewidencji chorób zawodowych i wypadków przy pracy.
5. Sporządzanie i przechowywanie umów o wspólnej odpowiedzialności wraz z załącznikami.
6. Inne: organizowanie szkolenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji pracowników, sporządzanie sprawozdań statystycznych, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków, prowadzi w podsystemie kadry i płace karty deputatowe, wykonywanie zadań związanych z ochroną lasu przed szkodnictwem leśnym, sporządzanie RP-7, wystawianie zaświadczeń dla pracowników.
7. Wykonywanie obowiązków koordynatora ochrony danych osobowych zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa Nadleśnictwa Dwukoły.
8. Kompletowanie i przechowywanie dokumentów z zakresu swojego działania oraz przekazywanie ich do archiwum zakładowego.
9. Sporządzanie sprawozdania : Z-06 sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy, Z-05 sprawozdanie Badanie popytu na pracę, Z-10 sprawozdanie o warunkach pracy.
Miejsce pracy:
13-240 Dwukoły 2, powiat: działdowski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Nadleśnictwo Dwukoły
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania obligatoryjne (podstawowe): wykształcenie minimum średnie, minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze kadr/płac/księgowości/administracji/ eśnictwa, umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa pracy w codziennej pracy kadrowej. Wymagania preferowane: wykształcenie wyższe preferowane kierunki : prawo, ekonomia, prawo pracy, rachunkowość, kadry i płace, leśnictwo, ukończone kursy i szkolenia z zakresu prawa pracy, kadr, płac, znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, znajomość zasad pisowni i łatwość w sporządzaniu dokumentów, znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP i SILPweb) w szczególność moduł KADRY I PŁACE, znajomość systemu EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją), znajomość Struktury Organizacyjnej Lasów Państwowych, znajomość aktów prawnych i regulacji wewnętrznych PGL LP. pełna treść ogłoszenia o naborze wraz z załącznikami znajduje się na stronie Nadleśnictwa Dwukoły pod linkiem: https://dwukoly.olsztyn.lasy.gov.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/vIGhmEFe37af/content/nabor-na-stanowisko-referent-specjalista-ds-pracowniczych Pracodawca oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa ok. 1,5 roku, termin rozpoczęcia pracy od 1.12.2025 roku, wynagrodzenie zasadnicze brutto w wysokości: 5700,00 -7000,00 zł, pakiet dodatkowych świadczeń pracowniczych ( w tym prywatna opieka medyczna, świadczenia socjalne, ubezpieczenie na życie), możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, szkolenia, pracę w przyjaznym zespole.
Inne wymagania:
Wymagania obligatoryjne (podstawowe): wykształcenie minimum średnie, minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze kadr/płac/księgowości/administracji/ eśnictwa, umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa pracy w codziennej pracy kadrowej. Wymagania preferowane: wykształcenie wyższe preferowane kierunki : prawo, ekonomia, prawo pracy, rachunkowość, kadry i płace, leśnictwo, ukończone kursy i szkolenia z zakresu prawa pracy, kadr, płac, znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, znajomość zasad pisowni i łatwość w sporządzaniu dokumentów, znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP i SILPweb) w szczególność moduł KADRY I PŁACE, znajomość systemu EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją), znajomość Struktury Organizacyjnej Lasów Państwowych, znajomość aktów prawnych i regulacji wewnętrznych PGL LP. pełna treść ogłoszenia o naborze wraz z załącznikami znajduje się na stronie Nadleśnictwa Dwukoły pod linkiem: https://dwukoly.olsztyn.lasy.gov.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/vIGhmEFe37af/content/nabor-na-stanowisko-referent-specjalista-ds-pracowniczych Pracodawca oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa ok. 1,5 roku, termin rozpoczęcia pracy od 1.12.2025 roku, wynagrodzenie zasadnicze brutto w wysokości: 5700,00 -7000,00 zł, pakiet dodatkowych świadczeń pracowniczych ( w tym prywatna opieka medyczna, świadczenia socjalne, ubezpieczenie na życie), możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, szkolenia, pracę w przyjaznym zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Daria Burda-Grążawska
Nr telefonu:
539-538-732
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzone własnoręcznym podpisem; 2. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem; 3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy); 4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje; 5. kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP załącznik nr 1; 6. klauzula informacyjna RODO załącznik nr 2; 7. oświadczenie kandydata załącznik nr 3 Do oferty mogą zostać dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy. Wymagane dokumenty należy składać w terminie od 01 listopada 2025r. do dnia 20 listopada 2025r. r. do godziny 15:00 - osobiście w zamkniętej kopercie w sekretariacie Nadleśnictwa Dwukoły, Dwukoły 2, 13-240 Iłowo-Osada, -pocztą elektroniczną na adres: dwukoł[email protected] -pocztą tradycyjną na adres: Nadleśnictwa Dwukoły, Dwukoły 2, 13-240 Iłowo-Osada (decyduje data wpływu).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - Wymagane dokumenty należy składać w terminie od 01 listopada 2025r. do dnia 20 listopada 2025r. r. do godziny 15:00 - osobiście w zamkniętej kopercie w sekretariacie Nadleśnictwa Dwukoły, Dwukoły 2, 13-240 Iłowo-Osada, -pocztą elektroniczną na adres: dwukoł[email protected] -pocztą tradycyjną na adres: Nadleśnictwa Dwukoły, Dwukoły 2, 13-240 Iłowo-Osada (decyduje data wpływu). Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 23 654-10-84 w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00 u Spec. ds. pracowniczych. pełna treść ogłoszenia o naborze wraz z załącznikami znajduje się na stronie Nadleśnictwa Dwukoły pod linkiem: https://dwukoly.olsztyn.lasy.gov.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/vIGhmEFe37af/content/nabor-na-stanowisko-referent-specjalista-ds-pracowniczych, Termin: od 01.11.2025 do 20.11.2025 do godziny 15.00

Zaloguj się przez Facebook