StPr/25/1955
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
4 840 PLN
+ premia + wysługa
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie księgi ewidencji uczniów, księgi uczniów, zakładanie i oprawianie księgi arkuszy ocen.
2. Przechowywanie akt i dokumentów.
3.Prowadzenie ewidencji dokumentacji uczniowskiej, druków ścisłego zarachowania,
4.Sporządzanie i wydawanie duplikatów i odpisów świadectw oraz innych dokumentów uczniów.
5.Bieżące załatwianie spraw uczniowskich, a także wykonywanie zadań administracyjno biurowych na wniosek uczniów i ich rodziców, a w szczególności przygotowanie zaświadczeń i dokumentów na potrzeby innych szkół oraz różnych instytucji.
6.Prowadzenie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących w zakresie prowadzonych spraw.
7.Przestrzeganie przepisów RODO.
8.Współpraca z pracownikami Zespołu Szkół nr.2
9Zastępstwo w razie nieobecności pracownika Sekretariatu szkoły.
10.Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji, wytycznych oraz zarządzeń obowiązujących w oświacie i szkole.
11.Wydawanie skierowań na badania lekarskie uczniom.
12.Informowanie poszczególnych miast i gmin o spełnieniu przez uczniów obowiązku nauki.
13.Praca w Systemie Informacji Oświatowej, PZO , Vulcan.
14.Wykonywanie innych poleceń Dyrektora Zespołu Szkół nr 2 związanych bezpośrednio z realizacją statutowych zadań szkoły.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół nr 2 we Wrocławiu, ul. Borowska 105 lub listownie na adres Szkoły w terminie do dnia 9 czerwca. 2025r do godz. 13. OO., w zaklejonych i podpisanych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko referent / specjalista d.s sekretariatu uczniowskiego (sekretariat uczniowski)
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu przesyłki do sekretariatu Zespołu Szkół nr 2. Aplikacje, które wpłyną do placówki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert odbędzie się 10 czerwca 2025r.
Kandydaci spełniający wymagania formalne konkursu zostanq telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (max 5 osób)
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Borowska 105 we Wrocławiu. Zespół Szkół nr 2 we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Oferta dostępna w sali E, C.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 68 95.
Miejsce pracy:
Borowska 105, 50-551 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Specjalista do spraw kadr
- Wymagania niezbędne: l. obywatelstwo polskie; 2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4.nieposzlakowana opinia; 5.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, 6.bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych 7.wykształcenie minimum średnie Wymagania dodatkowe l . mile widziane doświadczenie w placówce oświatowej 2.umiejętność redagowania pism urzędowych 3.umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy 4.obowiązkowość 5.dyspozycyjność 6.umiejętność samodzielnej organizacji pracy, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność; 7.umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: l. obywatelstwo polskie; 2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4.nieposzlakowana opinia; 5.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, 6.bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych 7.wykształcenie minimum średnie Wymagania dodatkowe l . mile widziane doświadczenie w placówce oświatowej 2.umiejętność redagowania pism urzędowych 3.umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy 4.obowiązkowość 5.dyspozycyjność 6.umiejętność samodzielnej organizacji pracy, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność; 7.umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewa Bogusz
Nr telefonu:
71 798 68 95
Wymagane dokumenty:
-
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon