StPr/25/0292
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 3 900 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie składnicy akt; prowadzenie spraw związanych z zakupami literatury fachowej, czasopism, programów komputerowych, wyposażenia Centrum oraz prowadzenie rejestrów tych zakupów; organizowanie zaopatrzenia Centrum sprzęt komputerowy, urządzenia i sprzęty techniczne oraz biurowe; zakup materiałów biurowych, eksploatacyjnych i środków czystości z zastosowaniem procedur wynikających z przepisów prawa; zakup usług związanych z konserwacją i bieżącą eksploatacją pomieszczeń i lokali; dostarczanie pieczęci urzędowych i pieczątek pracowniczych i ich ewidencja, sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur potwierdzających zakupy; prowadzenie ewidencji majątku Centrum przy użyciu aplikacji Progman Majątek oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie; archiwizowanie wytwarzanych dokumentów;
Miejsce pracy:
juliusza Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
30
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum,, biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office), znajomość ustawy o finansach publicznych, rachunkowści, pomocy społecznej i o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, administracyjno - finansowe , pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
- I. Wymagania niezbędne: 1. posiadanie obywatelstwa polskiego lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, 2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. niekaralność, tj. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków, 5. wykształcenie: wyższe lub średnie, 6. doświadczenie: min. 2 lata stażu pracy, 7. nieposzlakowana opinia. II. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych i innych, których znajomość jest niezbędna na danym stanowisku, 2. umiejętność obsługi pakietów programów biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny), 3. umiejętność organizowania pracy, 4. umiejętność pracy w zespole, 5.posiadanie predyspozycji warunkujących uzyskanie wysokich kompetencji zawodowych, tj.: a) umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, b) umiejętności analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, systematyczność, punktualność, terminowość, rzetelność i sumienność, dokładność. Miejsce i termin złożenia dokumentów: 1. Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. administracyjno - kancelaryjnych" w siedzibie Centrum: 56 400 Oleśnica, ul. Słowackiego 10, w godzinach pracy Centrum (od poniedziałku do piątku, w godz.: 7:30 15.30) w terminie do dnia 7 lipca 2025 roku do godziny 15:30. 2. Oferty złożone po terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych, nie będą rozpatrywane.
Inne wymagania:
I. Wymagania niezbędne: 1. posiadanie obywatelstwa polskiego lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, 2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. niekaralność, tj. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków, 5. wykształcenie: wyższe lub średnie, 6. doświadczenie: min. 2 lata stażu pracy, 7. nieposzlakowana opinia. II. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych i innych, których znajomość jest niezbędna na danym stanowisku, 2. umiejętność obsługi pakietów programów biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny), 3. umiejętność organizowania pracy, 4. umiejętność pracy w zespole, 5.posiadanie predyspozycji warunkujących uzyskanie wysokich kompetencji zawodowych, tj.: a) umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, b) umiejętności analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, systematyczność, punktualność, terminowość, rzetelność i sumienność, dokładność. Miejsce i termin złożenia dokumentów: 1. Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. administracyjno - kancelaryjnych" w siedzibie Centrum: 56 400 Oleśnica, ul. Słowackiego 10, w godzinach pracy Centrum (od poniedziałku do piątku, w godz.: 7:30 15.30) w terminie do dnia 7 lipca 2025 roku do godziny 15:30. 2. Oferty złożone po terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych, nie będą rozpatrywane.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Król
Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem, z opisem przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej, 2. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, 3. wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4. kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie i kwalifikacje, 5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko przed zawarciem umowy o pracę kandydat powinien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego), 7. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, kopie świadectw pracy itp., 8. w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, 9. w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, 10. wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem". W/w klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - dokum. aplikac. złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem dot. naboru, Godziny : 7:30-15:30