StPr/25/0223
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
+ dodatek stażowy z tytułu posiadanego stażu pracy
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem dokumentów do księgowania i księgowanie tych dokumentów w systemach informatycznych i innych programach komputerowych, przygotowywanie odpowiednich dokumentów i na ich podstawie opracowywanie innych niezbędnych dokumentów, sprawozdań z Funduszu Pracy.
Szczegółowy zakres wymagań i zadań na stanowisku objętym naborem znajduje się w ogłoszeniu o naborze z dnia 08 maja 2025r. opublikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej PUP oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu (korytarz I piętro).
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 1/2A, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, średnie ogólnokształcące
- Wykształcenie: co najmniej średnie lub średnie branżowe ( o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem) Kierunek/specjalność: Ekonomia w zakresie rachunkowości. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań z zakresu pracy w księgowości. Umiejętności - uprawnienia: Obsługa komputera i sprzętu biurowego, Umiejętność księgowania dokumentacji w systemach informatycznych i innych programach komputerowych, umiejętność stosowania i interpretowania odpowiednich przepisów, umiejętność podejmowania decyzji oraz inicjatywy w tym duża samodzielność, umiejętności analityczne. Praca w godzinach: 7:30 - 15:30 Data rozpoczęcia zatrudnienia: Po zakończeniu naboru na wolne stanowisko pracy. Forma kontaktu z pracodawcą: Telefonicznie lub osobiście na terenie urzędu po wcześniejszym ustaleniu terminu. Okres zatrudnienia: Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia.
Inne wymagania:
Wykształcenie: co najmniej średnie lub średnie branżowe ( o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem) Kierunek/specjalność: Ekonomia w zakresie rachunkowości. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań z zakresu pracy w księgowości. Umiejętności - uprawnienia: Obsługa komputera i sprzętu biurowego, Umiejętność księgowania dokumentacji w systemach informatycznych i innych programach komputerowych, umiejętność stosowania i interpretowania odpowiednich przepisów, umiejętność podejmowania decyzji oraz inicjatywy w tym duża samodzielność, umiejętności analityczne. Praca w godzinach: 7:30 - 15:30 Data rozpoczęcia zatrudnienia: Po zakończeniu naboru na wolne stanowisko pracy. Forma kontaktu z pracodawcą: Telefonicznie lub osobiście na terenie urzędu po wcześniejszym ustaleniu terminu. Okres zatrudnienia: Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Kamila Tur Jeziorska
Nr telefonu:
91 321 97 77
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu zgodnie z opublikowanym na stronie: https://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/41183/referent-w-referacie-ds-finansowo-ksiegowych ogłoszenie o naborze w myśl ustawy o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon