REFERENT
STANOWISKO URZĘDNICZE W REFERACIE DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYM

REFERENT STANOWISKO URZĘDNICZE W REFERACIE DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYM

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0414

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
+ dodatek stażowy z tytułu posiadanego stażu pracy

Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem dokumentów do księgowania i księgowanie tych dokumentów w systemach informatycznych i innych programach komputerowych, przygotowywanie odpowiednich dokumentów i na ich podstawie opracowywanie innych niezbędnych dokumentów, sprawozdań z Funduszu Pracy.
Szczegółowy zakres wymagań i zadań na stanowisku objętym naborem znajduje się w ogłoszeniu o naborze z dnia 08 sierpnia 2025r. opublikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej PUP oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu (korytarz I piętro).


Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 1/2A, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • Wymagania niezbędne (konieczne do zawarcia umowy na niniejszym stanowisku): Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem: Wykształcenie: co najmniej średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem, Co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań z zakresu pracy w księgowości, Umiejętność księgowania dokumentacji w systemach informatycznych i innych programach komputerowych, Pełna zdolność do czynności prawnych, Nieposzlakowana opinia, Niekaralność prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, Obywatelstwo polskie* oraz znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków służbowych. Wymagania dodatkowe (istotne na stanowisku objętym naborem): Wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu rachunkowości, Znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów uzupełniających, Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych oraz systemie ubezpieczeń społecznych i świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, Umiejętność prowadzenia egzekucji należności w postępowaniu administracyjnym i cywilnym, Umiejętność poprawnego sporządzania pism i formułowania wypowiedzi Znajomość obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej, Umiejętność obsługi komputera, w tym edytora tekstów, przeglądarki internetowej, obsługa poczty elektronicznej, Umiejętność obsługi systemu informatycznego Syriusz Std., Znajomość obsługi programu SI Płatnik, Umiejętność obsługi programu dot. obiegu dokumentów w firmie, Podstawowa znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, Podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Znajomość programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, Umiejętności analityczne, Umiejętność pracy w zespole, Dobra organizacja pracy, Odporność na stres Nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji. Praca w godzinach: 7:30 - 15:30 Data rozpoczęcia zatrudnienia: Po zakończeniu naboru na wolne stanowisko pracy. Forma kontaktu z pracodawcą: Telefonicznie lub osobiście na terenie urzędu po wcześniejszym ustaleniu terminu. Okres zatrudnienia: Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne (konieczne do zawarcia umowy na niniejszym stanowisku): Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem: Wykształcenie: co najmniej średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem, Co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań z zakresu pracy w księgowości, Umiejętność księgowania dokumentacji w systemach informatycznych i innych programach komputerowych, Pełna zdolność do czynności prawnych, Nieposzlakowana opinia, Niekaralność prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, Obywatelstwo polskie* oraz znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków służbowych. Wymagania dodatkowe (istotne na stanowisku objętym naborem): Wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu rachunkowości, Znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów uzupełniających, Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych oraz systemie ubezpieczeń społecznych i świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, Umiejętność prowadzenia egzekucji należności w postępowaniu administracyjnym i cywilnym, Umiejętność poprawnego sporządzania pism i formułowania wypowiedzi Znajomość obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej, Umiejętność obsługi komputera, w tym edytora tekstów, przeglądarki internetowej, obsługa poczty elektronicznej, Umiejętność obsługi systemu informatycznego Syriusz Std., Znajomość obsługi programu SI Płatnik, Umiejętność obsługi programu dot. obiegu dokumentów w firmie, Podstawowa znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, Podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Znajomość programów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, Umiejętności analityczne, Umiejętność pracy w zespole, Dobra organizacja pracy, Odporność na stres Nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji. Praca w godzinach: 7:30 - 15:30 Data rozpoczęcia zatrudnienia: Po zakończeniu naboru na wolne stanowisko pracy. Forma kontaktu z pracodawcą: Telefonicznie lub osobiście na terenie urzędu po wcześniejszym ustaleniu terminu. Okres zatrudnienia: Umowa na czas określony z możliwością przedłużenia.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anita Łukawska

Nr telefonu:
91 321 97 77

Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Świnoujściu zgodnie z opublikowanym na stronie: https://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/41757/referent-w-referacie-ds-finansowo-ksiegowych ogłoszenie o naborze w myśl ustawy o pracownikach samorządowych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 09.08.2025, 05:20
ID ogłoszenia: 286534
Udostępnij:
Dodano: 09.08.2025, 05:20
ID ogłoszenia: 286534

Zobacz inne oferty

Do góry