StPr/25/0258
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa administracyjno-biurowa Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności; obsługa systemu EKSMOON, sprawozdawczość, obsługa posiedzeń składów orzekających, w tym posiedzeń wyjazdowych; przygotowywanie dokumentacji w postępowaniu odwoławczym; przygotowywanie orzeczeń o niepełnosprawności i o stopniu niepełnosprawności; realizacja wniosków o wydanie karty parkingowej i legitymacji osoby niepełnosprawnej.
Miejsce pracy:
Żydowska 19, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery. , umiejętność pracy w zespole, Umiejętność pracy pod presją czasu
- Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1) biegła znajomość obsługi komputera oraz bardzo dobra znajomość programów komputerowych: Word, Excel, Open Office, EKSMOON, 2) znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, rozporządzenia w sprawie kryteriów oceny niepełnosprawności u osób w wieku do 16 roku życia, rozporządzenia w sprawie wzoru oraz trybu wydawania i zwrotu kart parkingowych, 3) mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach, 4) mile widziany staż pracy w jednostkach administracji publicznej. 3. Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: 1) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych, 2) umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, 3) umiejętność pracy w zespole, 4) samodzielność, kreatywność, 5) umiejętność pracy pod presją czasu, 6) odporność na stres, 7) umiejętność skutecznego komunikowania się, 8) wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1) biegła znajomość obsługi komputera oraz bardzo dobra znajomość programów komputerowych: Word, Excel, Open Office, EKSMOON, 2) znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, rozporządzenia w sprawie kryteriów oceny niepełnosprawności u osób w wieku do 16 roku życia, rozporządzenia w sprawie wzoru oraz trybu wydawania i zwrotu kart parkingowych, 3) mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach, 4) mile widziany staż pracy w jednostkach administracji publicznej. 3. Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: 1) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych, 2) umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, 3) umiejętność pracy w zespole, 4) samodzielność, kreatywność, 5) umiejętność pracy pod presją czasu, 6) odporność na stres, 7) umiejętność skutecznego komunikowania się, 8) wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Lidia Dobrowolska
Nr telefonu:
227240709
Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) zawierający dane określone w art. 221 §1 Kodeksu Pracy, 2) podanie o przyjęciu do pracy na stanowisko objęte naborem, 3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) kserokopie dokumentów potwierdzające wymagane wykształcenie, 5) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, 6) oświadczenia kandydata: a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa w Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, b) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, c) o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych, e) o posiadaniu nieposzlakowanej opinii. Uwaga: Niezłożenie wymaganych dokumentów powoduje odrzucenie aplikacji.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim lub pocztą (decyduje data wpływu) w zamkniętych kopertach z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko: Referent/ Starszy Referent w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Grodzisku Mazowieckim oraz określeniem nadawcy na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim 05-825, ul. Żydowska 19., Termin: do 22.08.2025 r. do godz. 15:00.