REFERENT STAŻYSTA

REFERENT STAŻYSTA

Gdański Urząd Pracy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 235 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/10344

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 235 PLN
docelowo umowa na czas nieokreślony.

Zakres obowiązków:
Protokołowanie na rozprawach, przygotowywanie akt sądowych do posiedzeń, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, wprowadzenie do systemu informatycznego danych dotyczących wykonywanych czynności.
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:15-15:15.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 16/17, 80-219 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Pracodawca:
Wojewódzki Sąd Administracyjny

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • wykształcenie co najmniej średnie, pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, brak wszczętego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Wymagania dodatkowe: znajomość podstawowych uregulowań dotyczących procedury administracyjnej oraz postępowania przed sądami administracyjnymi. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w sądach lub organach adminisracji publicznej. Znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym - praca w programach Microsoft Word i Excel. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, rzetelność i systematyczność.


Inne wymagania:
wykształcenie co najmniej średnie, pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, brak wszczętego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Wymagania dodatkowe: znajomość podstawowych uregulowań dotyczących procedury administracyjnej oraz postępowania przed sądami administracyjnymi. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w sądach lub organach adminisracji publicznej. Znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym - praca w programach Microsoft Word i Excel. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, rzetelność i systematyczność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1. Podanie o zatrudnienie z oznaczeniem konkursu, adresowane do Prezesa Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku. 2. Zgłoszenie, w formie CV, zawierające: - imię (imiona) i nazwisko, - dane kontaktowe (nr telefonu bądź adres e-mail), - wykształcenie, - przebieg dotychczasowego zatrudnienia. 3. Kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie. 4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie, że wobec kandydata nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na po-trzeby rekrutacji, 7. Podpisana informacja udzielana w procesie rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Linki do druków znajdują się na stronie Sądu. Zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu należy złożyć do 16 grudnia 2024 r. w Biurze Podawczym Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku bądź przesłać pocztą z powołaniem się na sygnaturę konkursu na adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gdańsku Al. Zwycięstwa 16/17 80-219 Gdańsk
Dodano: 28.11.2024, 04:36
ID ogłoszenia: 91751
Wynagrodzenie
od 5 235 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 28.11.2024, 04:36
ID ogłoszenia: 91751

Zobacz inne oferty

Do góry