StPr/25/2076
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
umowa na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony
Zakres obowiązków:
a)terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych jednostek obsługiwanych,
b)dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz ich dekretację,
c)sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych, zestawień, analiz finansowych, GUS- w zakresie danych płacowych,
d)sporządzanie poleceń przelewu na rzecz kontrahentów, dochodów do organu prowadzącego,
e)sporządzanie list płac jednostek obsługiwanych oraz obsługa programu Płatnik,
e-PFRON2,
f)nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych,
g)przeprowadzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów, wydatków,
h)przygotowywanie propozycji zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych we współpracy z głównym księgowym,
i)prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,
j)należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo- księgowych,
k)inne czynności zlecone przez przełożonego
Miejsce pracy:
36-072 Świlcza 164, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Pracodawca:
Centrum Usług Wspólnych Gminy Świlcza
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1.Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania niezbędne: 1)wykształcenie wyższe magisterskie, 2)min. 4- letni staż pracy, 3)obywatelstwo polskie, 4)niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych, 6)nieposzlakowana opinia, 7)odpowiedni stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, 8)znajomość przepisów prawa oświatowego. 2.Preferowane kwalifikacje dodatkowe: 1)ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont, klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych, 2)wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub administracji, 3)min. 1 - roczny staż w jednostkach sektora budżetowego, 4)znajomość zagadnień płacowych i kadrowych, 5)znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości samorządowych jednostek budżetowych, 6)znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, 7)znajomość przepisów z zakresu ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 8)znajomość przepisów wykonawczych do w/w ustaw, 9)umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office), ze szczególnym uwzględnieniem programu arkusza kalkulacyjnego MS Office Excel, 10)znajomość programów finansowych, kadrowo-płacowych, rozliczeniowych preferowana znajomość programów firmy Vulcan, programu Płatnik, e-PFRON2, 11)umiejętność analizy i syntezy informacji, 12)umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, 13)poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania, 14)rzetelność, dokładność, terminowość, 15)obsługa urządzeń biurowych.
Inne wymagania:
1.Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania niezbędne: 1)wykształcenie wyższe magisterskie, 2)min. 4- letni staż pracy, 3)obywatelstwo polskie, 4)niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych, 6)nieposzlakowana opinia, 7)odpowiedni stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, 8)znajomość przepisów prawa oświatowego. 2.Preferowane kwalifikacje dodatkowe: 1)ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont, klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych, 2)wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub administracji, 3)min. 1 - roczny staż w jednostkach sektora budżetowego, 4)znajomość zagadnień płacowych i kadrowych, 5)znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości samorządowych jednostek budżetowych, 6)znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, 7)znajomość przepisów z zakresu ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 8)znajomość przepisów wykonawczych do w/w ustaw, 9)umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office), ze szczególnym uwzględnieniem programu arkusza kalkulacyjnego MS Office Excel, 10)znajomość programów finansowych, kadrowo-płacowych, rozliczeniowych preferowana znajomość programów firmy Vulcan, programu Płatnik, e-PFRON2, 11)umiejętność analizy i syntezy informacji, 12)umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, 13)poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania, 14)rzetelność, dokładność, terminowość, 15)obsługa urządzeń biurowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dokumenty składane przez osoby zainteresowane muszą spełniać wymogi zgodnie z ogłoszeniem. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonej kopercie z adresem zwrotnym, imieniem i nazwiskiem z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent w Centrum Usług Wspólnych Gminy Świlcza" w Centrum Usług Wspólnych 18; 36-072 Świlcza 164 lub przesłać pocztą w terminie do dnia : 20.06.2025 r. Wymagane dokumenty: a) własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg załącznika), b) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy np. zaświadczen ie z zakładu pracy o zatrudnieniu), e) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyś l ne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; f) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, g) własnoręcznie podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, h) własnoręcznie podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wgzałącznika), i) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje w zakresie objętym wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia), j) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska. We wrześniu 2024 r. w Centrum Usług Wspólnych Gminy Świlcza wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6 %.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny