REFERENT W REFERACIE OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ

REFERENT W REFERACIE OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ

Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0519

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów w urzędzie (system eDokument).
• Obsługa interesantów przybywających do urzędu:
- udzielanie informacji,
- pomoc w ustalaniu sposobu i miejsca załatwienia sprawy, pośrednictwo w załatwianiu
spraw niewymagających osobistej obecności w wydziałach urzędu,
- udostępnianie interesantom druków urzędowych,
- prowadzenie kalendarza spotkań z interesantami.
• Przyjmowanie poczty wpływającej do urzędu (tradycyjnej i składanej osobiście).
• Kompleksowa obsługa centrali telefonicznej.
• Pomoc w czynnościach kancelaryjnych (otwieranie poczty, pieczętowanie, segregacja zwrotek i korespondencji do wysyłki).
• Przyjmowanie i rejestracja zwrotów

Miejsce pracy:
Ratuszowa 1, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • dobra organizacja , samodzielność , operatywnoścć, komunikatywność,obsługa klienta, OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
  • UWAGA !!!! szczegóły oferty oraz wzory dokumentów do pobrania na stronie BIP https://bip.wrzesnia.pl/?bip=2&cid=272&id=13914 [Umiejętność 2] : Znajomość przepisów prawa administracyjnego oraz zadań samorządu terytorialnego. [Umiejętność 1] : Przynajmniej trzyletnie doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej (samorządu terytorialnego). [Inne] : Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny oraz CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej. 2. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie – wzór. 3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. 4. Kserokopie świadectw pracy. 5. Ośw. o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych i korzystania.........


Inne wymagania:
UWAGA !!!! szczegóły oferty oraz wzory dokumentów do pobrania na stronie BIP https://bip.wrzesnia.pl/?bip=2&cid=272&id=13914 [Umiejętność 2] : Znajomość przepisów prawa administracyjnego oraz zadań samorządu terytorialnego. [Umiejętność 1] : Przynajmniej trzyletnie doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej (samorządu terytorialnego). [Inne] : Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny oraz CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej. 2. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie – wzór. 3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. 4. Kserokopie świadectw pracy. 5. Ośw. o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych i korzystania.........

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Woźniak

Nr telefonu:
0616404040

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
szczegóły oferty oraz wzory dokumentów do pobrania na stronie BIP https://bip.wrzesnia.pl/?bip=2&cid=272&id=13914

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta
Dodano: 14.11.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 350493
Udostępnij:
Dodano: 14.11.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 350493

Zobacz inne oferty

Do góry