StPr/25/0205
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 924 PLN
Płaca brutto 4 924 zł (4 104 zł stawka zasadnicza brutto + 20% premii) oraz dodatek za wysługę lat w zależności od stażu pracy.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów w tym książek obiektów budowlanych;
Inicjowanie i udział wprowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień na przeprowadzenie wymaganych przeglądów okresowych budowlanych i budowli w szczególności przeglądów budowlanych,kominiarskich,przeglądów instalacji elektrycznych,grzewczych oraz napraw i remontów;
rozliczania prowadzonych zadań konserwacyjno-remontowych po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze w tym fakturowanie;
prognozwania i planowania środków finansowych na utrzymanie techniczne systemów ochrony obiektów, stystemów i urządzeń alarmowych, ppoż. oraz urządzęń dozorowych,prowadzenie i bieżąca weryfikacja planów rzeczowo-finasowych w tym zakresie;
Miejsce pracy:
Steyera 28, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Komenda Portu Wojennego
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: Techniczny(budowlany) lub ogólny
- Wykształcenie: średnie Kierunek/specjalność: Techniczny(budowlany) lub ogólny Doświadczenie zawodowe: Minimum 2 lata pracy Umiejętności-uprawnienia: Znajomość zagadnień finansowych - rozliczenie faktur, znajomość obsługi systemu SAP - mile widziana, umiejetności pracy w zespole , kreatywność,odporność na stres oraz pracę pod presją czasu. Znajomość języka obcego- Nie wymagana Praca w godzinach: 7:00 - 15:30 Data rozpoczęcia zatrudnienia:od 20.05.2025 r. Częstoliwość kontaktów z pracodawcą według potrzeb Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: siedziba KPW Świnoujście ul. Steyera 28
Inne wymagania:
Wykształcenie: średnie Kierunek/specjalność: Techniczny(budowlany) lub ogólny Doświadczenie zawodowe: Minimum 2 lata pracy Umiejętności-uprawnienia: Znajomość zagadnień finansowych - rozliczenie faktur, znajomość obsługi systemu SAP - mile widziana, umiejetności pracy w zespole , kreatywność,odporność na stres oraz pracę pod presją czasu. Znajomość języka obcego- Nie wymagana Praca w godzinach: 7:00 - 15:30 Data rozpoczęcia zatrudnienia:od 20.05.2025 r. Częstoliwość kontaktów z pracodawcą według potrzeb Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: siedziba KPW Świnoujście ul. Steyera 28
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Kmdr ppor Mariusz Słomka
Nr telefonu:
261 24 2318 261 24 2800
Wymagane dokumenty:
DOKUMENTY WYMAGANE OD KANDYDATÓW NA STANOWISKO: 1) Podanie, 2) CV- życiorys zawodowy, 3) Kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej, lub dyplomu ukończenia studiów, 4) Kopie świadectw pracy,
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta