Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
+ wysługa latZakres obowiązków:
1. Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji umożliwiającej zakup środków higieny osobistej, środków czystościowych, artykułów biurowych i piśmiennych, artykułów wyposażenia wnętrz, prasy codziennej, usług pocztowych, abonamentowych, konserwacyjnych, literatury fachowej, artkułów reprezentacyjnych itp. - z zachowaniem procedur wymaganych ustawą prawo zamówień publicznych;
2. Przygotowywanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert oraz proponowanie wyboru najkorzystniejszej oferty, szacowanie wartości przedmiotu zamówienia;
3. Sporządzanie oraz uzgadnianie projektów umów do przygotowywanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Analizowanie zgłaszanych przez wydziały zakupów poprzez kontrolowanie zapasów magazynowych i właściwe ich wykorzystanie;
5. Potwierdzanie pod względem merytorycznym przychodzących faktur za zakupione materiały oraz prowadzenie ich ewidencji;
6. Nadzór oraz prowadzenie rejestru ewidencji środków trwałych i wyposażenia będącego na stanie Wydziału,
7. Udział w pracach komisji przetargowej,
8. Rozwożenie korespondencji.
Miejsce pracy: PLAC CZERWCA1976 ROKU 1, 02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: Technik BHP
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1)
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Prawo jazdy kat. B, Pakiet MS Office
- Wymagania: - wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe w rozumieniu ustawy prawo oświatowe; - umiejętności: posługiwanie się narzędziami pakietu Microsoft Office, - uprawnienia: prawo jazdy kat. B, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - doświadczenie zawodowe: min. 1-roczny staż pracy. Mile widziane: - wykształcenie wyższe min. I stopnia potwierdzone dyplomem; - 1-roczne doświadczenie zawodowe związane z przygotowaniem dokumentacji do zakupów, zgodnie z procedurami wymaganymi ustawą prawo zamówień publicznych; - znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych i finansów publicznych; - kreatywność, operatywność, umiejętność ustalania priorytetów oraz działania pod presją czasu, dyspozycyjność, rzetelność i sumienność. [Kontakt: tel. 22 397 39 09 w godz.: 7:00-15:00] Szczegóły oferty i wymagane dokumenty do pobrania na stronie internetowej Zakładu: http://www.zrikd.waw.pl/?p=ogloszenia
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe w rozumieniu ustawy prawo oświatowe; - umiejętności: posługiwanie się narzędziami pakietu Microsoft Office, - uprawnienia: prawo jazdy kat. B, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - doświadczenie zawodowe: min. 1-roczny staż pracy. Mile widziane: - wykształcenie wyższe min. I stopnia potwierdzone dyplomem; - 1-roczne doświadczenie zawodowe związane z przygotowaniem dokumentacji do zakupów, zgodnie z procedurami wymaganymi ustawą prawo zamówień publicznych; - znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych i finansów publicznych; - kreatywność, operatywność, umiejętność ustalania priorytetów oraz działania pod presją czasu, dyspozycyjność, rzetelność i sumienność. [Kontakt: tel. 22 397 39 09 w godz.: 7:00-15:00] Szczegóły oferty i wymagane dokumenty do pobrania na stronie internetowej Zakładu: http://www.zrikd.waw.pl/?p=ogloszenia
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 397 39 09
Wymagane dokumenty:
Szczegóły oferty i wymagane dokumenty do pobrania na stronie internetowej http://www.zrikd.waw.pl/?p=ogloszenia
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7:00-15:00