StPr/25/1524
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 860 PLN
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:
- archiwizacja dokumentacji związanej z dowodami osobistymi, dotyczącymi osób zmarłych
- obsługa klientów z zakresu wydawania i unieważniania dowodów osobistych, potwierdzania, unieważniania i przedłużania profilu zaufanego oraz zakładania kont na platformie e-Urząd tyski portal informacyjno płatniczy
- prowadzenie spraw w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
Miejsce pracy:
Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Tychy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat. B, obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, prawo jazdy kategoria - B
- Wymagania konieczne: - wykształcenie średnie - wymagany staż pracy: udokumentowany 3-letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż w administracji samorządowej - znajomość ustaw: rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolite rzeczowe wykazy akt oraz instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawa o dowodach osobistych oraz rozporządzeń wykonawczych, ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne w części dotyczącej profilu zaufanego i i rejestru danych kontaktowych; rozporządzenie w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, - biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word) - prawo jazdy kat. B - nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: wysoka kultura osobista; dokładność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań; komunikatywność; samodzielność; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; odporność na stres; dyspozycyjność; postawa etyczna wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeńo stronniczość i interesowność; doświadczenie w archiwizowaniu dokumentacji; doświadczenie w obsłudze klienta
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie średnie - wymagany staż pracy: udokumentowany 3-letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż w administracji samorządowej - znajomość ustaw: rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolite rzeczowe wykazy akt oraz instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawa o dowodach osobistych oraz rozporządzeń wykonawczych, ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne w części dotyczącej profilu zaufanego i i rejestru danych kontaktowych; rozporządzenie w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, - biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word) - prawo jazdy kat. B - nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: wysoka kultura osobista; dokładność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań; komunikatywność; samodzielność; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; odporność na stres; dyspozycyjność; postawa etyczna wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeńo stronniczość i interesowność; doświadczenie w archiwizowaniu dokumentacji; doświadczenie w obsłudze klienta
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Justyna Urbańska
Nr telefonu:
(32) 776 32 75
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - podpisany list motywacyjny - kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, staż pracy, dodatkowe kwalifikacje, posiadane uprawnienia - oświadczenia kandydata o: korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich; pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych; tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dobrowolnie podanych w ofercie pracy, innych niż wskazane w art. 221 Kodeksu pracy, w celu przeprowadzenia rekrutacji - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 27 października 2025 r. Oferty składa się : drogą elektroniczną poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej http://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta (nieprawidłowe wypełnienie formularza może uniemożliwić złożenie oferty). Skany wymaganych dokumentów należy dołączyć w formie załączonego pliku; w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Miasta Tychy, al. Niepodległości 49, pok. 215, piętro II lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem DUO.2110.19.2025 REFERENT w Wydziale Dowodów Osobistych Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 27 października 2025 r. Osoby spełniające wymagania formalno prawne podane w ogłoszeniu o naborze zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu postępowania. Informację o zakwalifikowaniu należy uzyskać pod nr tel. (32) 776 32 75 trzeciego dnia po zakończeniu naboru ofert. Miejsce i termin naboru zostaną podane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta/termin-postepowania-konkursowego i na tablicy ogłoszeń znajdującej się na II piętrze Urzędu Miasta Tychy. Przy naborze na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze obowiązują techniki naboru: - test - rozmowa kwalifikacyjna Uwaga: Informacje o wynagrodzeniu na stanowisku REFERENT w Wydziale Dowodów Osobistych można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 776 32 75. Kandydaci, którzy nie zostali wybrani mogą odebrać swoje dokumenty aplikacyjne w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury zgodnie z Zarządzeniem 120/16/17 Prezydenta Miasta Tychy z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie przechowywania i niszczenia dokumentów aplikacyjnych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - http://bip.umtychy.pl/oferty-pracy-urzad-miasta/termin-postepowania-konkursowego