StPr/25/0432
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 do 5 100 PLN
zasadnicze+dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1) Zarządzanie ruchem na drogach gminnych w mieście Zgorzelcu, w szczególności:
- działania w zakresie wprowadzania oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zgorzelec,
- działania w zakresie wymiany zniszczonych lub uszkodzonych znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji drogowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
- działania w zakresie tymczasowych ograniczeń ruchu lub zakazów ruchu w nagłym przypadku awarii urządzenia w pasie drogowym lub w jego pobliżu, w wyniku której nastąpiło zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego lub możliwość wystąpienia szkód materialnych,
- działania w zakresie opracowania i uzyskania zatwierdzenia projektów organizacji ruchu na drogach, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zgorzelec,
- sprawdzanie faktur za wykonanie miesięczne utrzymanie urządzeń inżynierii miejskiej na terenie miasta Zgorzelca,
- sprawy związane z roszczeniami wypadkowymi.
Współpraca w w/w zakresie z Komendą Powiatową Policji w Zgorzelcu i Starostwem Powiatowym w Zgorzelcu.
2) Utrzymanie czystości, porządku na drogach gminnych i wewnętrznych w szczególności:
- działania związane z utrzymaniem czystości placów, ulic i chodników w okresie letnim i zimowym,
- działania w zakresie lokalizacji koszy na śmieci w ciągach pieszych na terenie miasta Zgorzelca,
- sprawdzanie faktur za miesięczne prace związane z utrzymaniem czystości dróg gminnych i opróżnieniem koszy ulicznych.
Współpraca w w/w zakresie z podmiotami realizującymi usługi oczyszczania.
3) Realizacja zamówień publicznych, w szczególności:
- obliczenia wartości zamówienia publicznego,
- przygotowanie projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- przygotowanie projektów umów, zamówień i zleceń,
- nadzorowanie realizacji robót wynikających z zawartych umów, udzielonych zamówień i zleceń,
- uczestnictwo w komisyjnych odbiorach robót częściowych, końcowych, w trakcie trwania gwarancji i po jej upływie i po upływie okresu rękojmi,
- opisywanie dokumentów księgowych (faktury) za wykonane prace,
- prowadzenie spraw związanych ze zwrotem zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
- sporządzanie druków OT i PT,
- prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonanych robót budowlanych,
- przygotowanie list referencyjnych w zakresie wykonanych przez wykonawcę robót.
4) Przyjmowanie i udzielanie odpowiedzi na wnioski, interwencje i interpelacje radnych oraz mieszkańców miasta w sprawach wynikających z zadań określonych w niniejszym zakresie obowiązków.
5) Sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.
6) Przyjmowanie i załatwianie skargi, wniosków i odwołań w zakresie prowadzonych spraw.
7) Prowadzenie innych spraw wynikających z działalności Wydziału i Urzędu Miasta, zleconych przez Naczelnika Wydziału.
I umowa 6 m-cy z możliwością przedłużenia;
pełny etat ,praca w godzinach: 07:30-15:30 (poniedziałek, środa, czwartek),
07:30-17:00 (wtorek), 07:30-14:00 (piatek)
PROCEDURA KONKURSOWA:
więcej informacji na stronie: https://zgorzelec.bip.info.pl/dokument,iddok,17389,idmp,25,r,r
Miejsce pracy:
Bolesława Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA ZGORZELEC
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B
- wykształcenie średnie i co najmniej 2-letni udokumentowany staż pracy lub wykształcenie wyższe - wówczas nie jest wymagany staż pracy, prawo jazdy kat B, znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o drogach publicznych, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole i obsługi interesantów, odporność na stres , komunikatywność; więcej informacji na stronie: https://zgorzelec.bip.info.pl/dokument,iddok,17389,idmp,25,r,r
Inne wymagania:
wykształcenie średnie i co najmniej 2-letni udokumentowany staż pracy lub wykształcenie wyższe - wówczas nie jest wymagany staż pracy, prawo jazdy kat B, znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o drogach publicznych, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole i obsługi interesantów, odporność na stres , komunikatywność; więcej informacji na stronie: https://zgorzelec.bip.info.pl/dokument,iddok,17389,idmp,25,r,r
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Kołodziejczyk
Wymagane dokumenty:
więcej informacji na stronie: https://zgorzelec.bip.info.pl/dokument,iddok,17389,idmp,25,r,r
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny