StPr/25/0019
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
do uzgodnienia
Zakres obowiązków:
1.wykonywanie prac związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego (zadań inwestycyjnych i remontowych), a w szczególności:
a) obliczanie szacunkowych kosztów przygotowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
b) obliczanie szacunkowych kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych,
c) sporządzanie wniosków do burmistrza o rozpoczęcie zadania inwestycyjnego bądź remontowego zgodnie z zasadami udzielania Zamówień Publicznych w jednostce,
d) współpraca i koordynacja prac z projektantami, rzeczoznawcami i instytucjami
w trakcie procesu przygotowania dokumentacji projektowo kosztorysowej do uzyskania pozwolenia na budowę włącznie,
e) odbiór i sprawdzenie dokumentacji projektowej i kosztorysowej zgodnie z zawartymi umowami,
f) rozliczenie kosztów związanych z przygotowaniem inwestycji,
g) realizowanie wymaganych przez właściwe przepisy, prac związanych z prawidłowym rozpoczęciem, realizacją oraz zakończeniem zadań inwestycyjnych,
h) sporządzanie okresowych sprawozdań z realizowanych inwestycji,
i) prowadzenie dokumentacji technicznej i finansowej prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
j) przekazywanie Wydziałowi Finansowemu dokumentów utworzenia środka trwałego OT w momencie zakończenia inwestycji zgodnie z terminem określonym w instrukcji obiegu dokumentów,
2) nadzór nad zapewnieniem i aktualizowaniem (w przypadku podpisania aneksu terminowego bądź zwiększającego wartość robót) przez wykonawców zadań inwestycyjnych:
a) gwarancji należytego wykonania umowy,
b) gwarancji wykonania wad i usterek,
c) innych (np. ubezpieczenie działalności gospodarczej, placu budowy) wymaganych umowami oraz ich zwracaniem po terminie określonym stosownymi przepisami,
3. pomoc placówkom oświatowym w przygotowaniu remotów bieżących obiektów
w ramach planu budżetowego na dany rok,
4. sporządzanie sprawozdań opisowych i innych (GUS, WUS),
5. wytwarzanie informacji na potrzeby BIP,
6. uczestniczenie w szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
7. udział w opracowaniu planów rzeczowo-finansowych do projektu budżetu Gminy,
8. wytwarzanie projektów uchwał na potrzeby związane z prowadzonymi sprawami,
9.współpraca z innymi wydziałami w zakresie opracowywania projektów wieloletnich programów inwestycyjnych i innych planów inwestycyjnych,
10. współpraca z innymi wydziałami w zakresie koordynacji dotyczącej procesu planowania inwestycji miejskich,
11.realizowanie wymaganych przez właściwe przepisy prac związanych z prawidłowym rozpoczęciem, realizacją oraz zakończeniem zadań inwestycyjnych, w szczególności: zgłoszenie rozpoczęcia prac w organach nadzoru budowlanego, przekazanie wykonawcy placu budowy, współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego i autorskiego nad realizowanymi inwestycjami, prowadzenie kontroli zgodności zakresu, jakości wykonania, terminu i kosztu realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych z zatwierdzoną dokumentacja techniczną i finansową, uczestnictwo
w odbiorach prowadzonych inwestycji, przekazywanie zrealizowanych obiektów do użytkowania, rozliczenie inwestycji, przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych,
12. sporządzanie okresowych sprawozdań z realizowanych inwestycji,
13.prowadzenie dokumentacji technicznej i finansowej prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
14.przekazywanie wydziałowi Finansowemu dokumentów utworzenia środka trwałego OT w momencie tworzenia inwestycji zgodnie z terminem określonym w instrukcji obiegu dokumentów.
PROCEDURA KONKURSOWA: wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu lub przesłać pocztą w terminie do dnia 27.01.2025r. do godz. 12.00
więcej informacji na stronie : https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1184-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-referenta-w-wydziale-inwestycji-i-zamowien-publicznych-?lang=PL
I umowa na okres próbny 3 miesiące - docelowo umowa na czas nieokreślony;
jedna zmiana , praca w godzinach : pon 07.30 -17.00 , wt-czw 07.30 - 15.30 , pt. 07.30-14.00;
Miejsce wykonywania pracy : Bogatynia ul. 1 go Maja 29
Miejsce pracy:
Ignacego Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA I GMINY W BOGATYNI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1)
- prawo jazdy kat. B
- posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i co najmniej 1 rok stażu pracy; preferowane doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej, wiedza z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, znajomość zadań i kompetencji organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego, znajomość procesu budowlanego, prawo jazdy kategorii B, systematyczność, terminowość, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres. więcej informacji na stronie: https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1184-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-referenta-w-wydziale-inwestycji-i-zamowien-publicznych-?lang=PL
Inne wymagania:
posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i co najmniej 1 rok stażu pracy; preferowane doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej, wiedza z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, znajomość zadań i kompetencji organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego, znajomość procesu budowlanego, prawo jazdy kategorii B, systematyczność, terminowość, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres. więcej informacji na stronie: https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1184-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-referenta-w-wydziale-inwestycji-i-zamowien-publicznych-?lang=PL
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Chmielarczyk
Nr telefonu:
75 77 25 178
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
zgodnie z ogłoszonym naborem - więcej informacji na stronie : https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1184-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-referenta-w-wydziale-inwestycji-i-zamowien-publicznych-?lang=PL
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta