StPr/25/0938
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Zakres obowiązków:
a) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych dróg na podstawie art.73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
b) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych dróg wewnętrznych, gdy nie znajduje zastosowanie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
c) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości na
podstawie ustawy z dnia 10.05.1990 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o
samorządzie gminnym i ustawę o pracownikach samorządowych,
d) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości na podstawie ustawy z dnia 19.10.1991 r. -Ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
e) wykonywanie czynności związanych z ujawnianiem w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości gminnych,
f) przygotowywanie wniosków do sądu wieczystoksięgowego dotyczących
prowadzonych spraw.
g) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie zajmowanego stanowiska pracy.
Miejsce pracy:
DWORCOWA 26, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA I GMINY SZAMOTUŁY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące, administracyjne
- zdolność podejmowania rozstrzygnięć merytorycznych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz poszczególnych ustaw z nim związanych, wiedza niezbędna do realizacji wymienionych zadań, wysoka kultura osobista, nieposzlakowana opinia, odporność na stres, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie
- Pierwsza umowa na max 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy W przypadku wykształcenia średniego dodatkowo 3-letni staż pracy. Informacja o warunkach pracy: a) praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu MiG, b) wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym miesięcznym okresie rozliczeniowym, c) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, d) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu.
Inne wymagania:
Pierwsza umowa na max 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy W przypadku wykształcenia średniego dodatkowo 3-letni staż pracy. Informacja o warunkach pracy: a) praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu MiG, b) wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym miesięcznym okresie rozliczeniowym, c) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, d) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Jagoda Kubicka
Nr telefonu:
612927507
Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem naboru ( druk w załączeniu na stronie: www.bip.szamotuly.pl ), b) list motywacyjny wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem naboru, c) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje zawodowe określone w punkcie 3 podpunkt 1c, d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy ( w przypadku posiadania wykształcenia średniego ), e) oświadczenia : - Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych. zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 roku poz. 1135 ). - Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe." zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 roku poz. 1135 ). - Cieszę się nieposzlakowaną opinią" zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 roku poz. 1135 ). - Posiadam obywatelstwo polskie zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. Dz.U. z 2024 roku poz. 1135 ). (druk w załączeniu na stronie: www.bip.szamotuly.pl ), W przypadku wyboru kandydat będzie zobowiązany, przed podjęciem zatrudnienia, przedstawić zaświadczenie o niekaralności. f) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku, g) orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, jeśli kandydat je posiada, h) oświadczenie o zapoznaniu się z wewnętrzną procedurą zgłaszania naruszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły opublikowaną na stronie www.bip.szamotuly.pl ( druk w załączeniu na w/w stronie ) i) wykaz złożonych dokumentów. Wszystkie dokumenty wytworzone przez kandydatów muszą być podpisane. Oferty niepełne lub bez zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zawierające dokumenty i oświadczenia niepodpisane zostaną odrzucone. Dokumenty należy składać w kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, do dnia 23 grudnia 2025 r. godz. 9.00 w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko urzędnicze referenta w Wydziale Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej . Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym powyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Zaloguj się przez Facebook