StPr/25/0667
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN
Pierwsza umowa na okres 6 miesięcy
Zakres obowiązków:
tworzenie materiałów graficznych (plakaty, banery, posty w social mediach), przygotowywanie i obróbka zdjęć (fotografia produktowa, eventowa, wizerunkowa), przygotowywanie krótkich filmów na potrzeby mediów społecznościowych, opracowywanie materiałów informacyjnych miasta, wsparcie w organizacji i promocji wydarzeń, udzielanie informacji w sprawach publicznych (zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej), współpraca z mediami lokalnymi i regionalnymi, prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych na stronach internetowych i w mediach społecznościowych zarządzanych przez miasto, monitorowanie treści związanych z miastem i dbanie o jego pozytywny wizerunek, moderowania dyskusji w mediach społecznościowych, pozyskiwania i gromadzenia informacji o działaniach Urzędu, jednostek miejskich.
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku wraz z niezbędnymi dokumentami i terminem składania ofert znajduje się w ogłoszeniu o naborze w BIP Urzędu Miejskiego w Zawierciu w zakładce wolne stanowiska pracy/aktualna rekrutacja
Miejsce pracy:
Leśna 2, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Zawierciu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- bardzo dobra obsługa programów MS OFFICE, Program graficzny "Canva", obsługa programu PHOTOSHOP
- - wykształcenie min. średnie i kontynuacja kształcenia w celu uzyskania wykształcenia wyższego, - min. 1 rok stażu pracy, w tym doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych i organizacji wydarzeń, - wiedza z zakresu social mediów, stron internetowych, w tym znajomość systemów CMS (np. Word Press), - znajomość podstawowych zagadnień z zakresu ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawa prawo prasowe. Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku wraz z niezbędnymi dokumentami i terminem składania ofert znajduje się w ogłoszeniu o naborze w BIP na stronie Urzędu Miejskiego w Zawierciu w zakładce wolne stanowiska pracy
Inne wymagania:
- wykształcenie min. średnie i kontynuacja kształcenia w celu uzyskania wykształcenia wyższego, - min. 1 rok stażu pracy, w tym doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych i organizacji wydarzeń, - wiedza z zakresu social mediów, stron internetowych, w tym znajomość systemów CMS (np. Word Press), - znajomość podstawowych zagadnień z zakresu ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawa prawo prasowe. Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku wraz z niezbędnymi dokumentami i terminem składania ofert znajduje się w ogłoszeniu o naborze w BIP na stronie Urzędu Miejskiego w Zawierciu w zakładce wolne stanowiska pracy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Hajdas
Nr telefonu:
32 494 12 37
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku wraz z niezbędnymi dokumentami i terminem składania ofert znajduje się w ogłoszeniu o naborze w BIP Urzędu Miejskiego w Zawierciu w zakładce wolne stanowiska pracy/aktualna rekrutacja
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w punkcie informacyjnym Urzędu Miejskiego w Zawierciu, ul. Leśna 2, z dopiskiem na kopercie: "Oferta pracy na stanowisko Referenta w Wydziale Promocji i Rozwoju Miasta". 2. Oferty należy składać w godzinach pracy Urzędu do dnia 12.09.2025 r. (decyduje data i godzina wpływu do Urzędu)., Termin: 12.09.2025 r., Godziny : do 15.00