Numer:
StPr/25/0503
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 do 6 000 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
a) prowadzenie rejestracji stałej i czasowej pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, motorowerów;
b) wyrejestrowywanie pojazdów (stałe);
c) czasowe wycofywanie pojazdów z ruchu;
d) kierowanie pojazdów na badania techniczne;
e) wydawanie dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych, oznaczeń pojazdów i ich wtórników;
f) wymiana tablic rejestracyjnych (z powodu zniszczenia, utraty, kradzieży)
g) wpisywanie do dowodów rejestracyjnych i pozwoleń czasowych adnotacji urzędowych;
h) tworzenie indywidualnych teczek pojazdów;
i) prowadzenie wykazów dokumentów komunikacyjnych, oznaczeń pojazdów oraz wydanych tablic rejestracyjch w formie informatycznej, elektronicznej;
j) prowadzenie wykazów tablic rejestracyjch zwróconych w wyniku wymiany, wyrejestrowania lub przerejestrowania pojazdu;
k) niszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku (sporządzanie protokołów zniszczenia);
l) sporządzanie protokołów zniszczonych druków ścisłego zarachowania;
m) nadawanie cech identyfikacyjnych pojazdu (nadwozia, podwozia, ramy) w przypadkach określonych w art. 66a ust.2 Prawo o ruchu drogowym oraz prowadzenie ewidencji z tym związanej;
n) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawozdań, potwierdzania oraz skreślania pojazdów z ewidencji;
o) przygotowywanie odpowiedzi na pisma dotyczące rejestracji pojzadów;
p) wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie rejestracji pojazdów, odmowy zarejestrowania lub uchylenia decyzji o rejestracji;
q) pobieranie obowiązujących opłat;
r) prowadzenie postępowań w zakresie nakładania kar za niezawiadomienie w wymaganym terminie o nabyciu lub zbyciu pojazdu;
s) wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika wydziału
Miejsce pracy:
Ignacego Paderewskiego 1 B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu