StPr/25/0530
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 967,95 PLN
Rozkład godzinowy czasu pracy od 7:30 do 15:30 Termin rozpoczęcia pracy uwarunkowany pozytywnym zakończeniem postępowania sprawdzającego. Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej: https://sepolno.bip.policja.gov.pl/047/wolne-stanowiska-w-sc/43989,Ogloszenie-nr-42025-KRPM-nr-155615.html
Zakres obowiązków:
1. Zapewnienie prawidłowego obieg korespondencji jawnej w jednostce.
2. Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurową sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Sępólnie Krajeńskim
3. Sprawowanie nadzoru nad komendancką pocztą
4. Prowadzenie wynikające z przepisów oraz poleceń przełożonego rejestrów, dzienników, książek, wykazów itp.
5. Ewidencjonowanie i aktualizowanie przepisów wewnętrze oraz zapoznanie z nimi zgodnie z dekretacją przełożonego.
6. Przygotowywanie dokumentów do przekazania do Składnicy Akt.
7. Prowadzenie terminarza Komendanta Powiatowego Policji w Sępólnie Krajeńskim i jego zastępcy.
8. Zapewnienie prawidłowego obiegu poczty specjalnej i elektronicznej w jednostce.
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 1, 89-410 Więcbork, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej, Szczególne wymagania: poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632, 1222), Pozostałe wymagania niezbędne: - biegła umiejętność obsługi komputera, - komunikatywność, - nieposzlakowana opinia i gotowość poddania się procedurze postępowania sprawdzającego, - umiejętność dobrej organizacji pracy i samodyscyplina, - wysoka kultura osobista, - odporność na stres Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej, wykształcenie wyższe
Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej, Szczególne wymagania: poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632, 1222), Pozostałe wymagania niezbędne: - biegła umiejętność obsługi komputera, - komunikatywność, - nieposzlakowana opinia i gotowość poddania się procedurze postępowania sprawdzającego, - umiejętność dobrej organizacji pracy i samodyscyplina, - wysoka kultura osobista, - odporność na stres Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej, wykształcenie wyższe
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Sławomir Kotecki
Nr telefonu:
523881352
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej: https://sepolno.bip.policja.gov.pl/047/wolne-stanowiska-w-sc/43989,Ogloszenie-nr-42025-KRPM-nr-155615.html Termin składania dokumentów 08.09.2025 r. miejsce: Komenda Powiatowa Policji ul. Kościuszki 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie. Skierowanie do pracy