StPr/25/0948
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:
1) prowadzenie postępowań dotyczących udostępniania nieruchomości na cele inwestycyjne oraz w związku z wykonaniem na nieruchomościach urządzeń technicznych; 2) prowadzenie postępowań dotyczących ustanawiania służebności gruntowych; 3) prowadzenie postępowań dotyczących użyczania nieruchomości; 4) prowadzenie postępowań dotyczących czasowego zajęcia nieruchomości; 5) prowadzenie postępowań dotyczących udostępniania nieruchomości na mocy umowy korzystania z nieruchomości; 6) prowadzenie postępowań dotyczących bezumownego użytkowania nieruchomości; 7) zbywanie nieruchomości na rzecz osób prawnych, w tym w drodze zmiany i darowizny; 8) przekazywanie nieruchomości na cele szczególne, w tym na rzecz stowarzyszeń ogrodowych oraz prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem wniosków o udzielenie dotacji celowych stowarzyszeniom ogrodowym prowadzącym rodzinne ogrody działkowe; 9) przejmowanie nieruchomości (zabudowanych, niezabudowanych, lokalowych) do gminnego zasobu nieruchomości w różnych trybach objętych przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz innych ustaw; 10) prowadzenie postępowań dotyczących ustalania opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, sporządzanie przypisów należności z tytułu użytkowania wieczystego, rozwiązywania i wygaszania umów użytkowania wieczystego w zakresie powierzonych zadań i obowiązków; 11) wizje lokalne w terenie, kontrola udostępnionych gruntów w zakresie prowadzonych postępowań oraz regulacja stanu prawnego nieruchomości, w tym w księgach wieczystych, niezbędne do prowadzenia spraw związanych z powierzonymi zadaniami i obowiązkami; 12) przygotowywanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych objętych zakresem zadań i obowiązków; 13) współdziałanie z jednostkami samorządu terytorialnego i innymi instytucjami oraz z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie powierzonych zadań; 14) przygotowywanie sprawozdań, opracowywanie informacji publicznych i innych informacji objętych zakresem zadań i obowiązków, przeznaczonych do zamieszczania na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Biuletynu Informacji Publicznej lub portalu internetowym Gminy i przekazywanie tych informacji do publikacji w trybie ustalonym odrębnymi przepisami; 15) systematyzowanie, aktualizacja i przekazywanie do Biura Informatyki i Ochrony Informacji danych informatycznych, opisowych i graficznych w zakresie powierzonych zadań i obowiązków; 16) eksploatacja systemów teleinformatycznych i oprogramowania.
Miejsce pracy:
Piastowska 17, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem postępowania winien spełniać: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie wyższe; 6) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy poza siedzibą Urzędu Miasta. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu: a) ustawy o gospodarce nieruchomościami, b) Kodeksu cywilnego, c) Kodeksu postępowania administracyjnego, d) ustawy o samorządzie gminnym; 2) doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem postępowania winien spełniać: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie wyższe; 6) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy poza siedzibą Urzędu Miasta. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu: a) ustawy o gospodarce nieruchomościami, b) Kodeksu cywilnego, c) Kodeksu postępowania administracyjnego, d) ustawy o samorządzie gminnym; 2) doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
OFERTA KONKURSOWA Link do strony z ogłoszeniem: https://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/28660/referent-ds-udostepniania-gruntow-oraz-nabywania-nieruchomosci-od-osob-prawnych-i-zbywania-nieruchomosci Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Oferta pracy - nabór na stanowisko referenta ds. udostępniania gruntów oraz nabywania nieruchomości od osób prawnych i zbywania nieruchomości w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle ul. Grzegorza Piramowicza 32 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta pokój 139 w godz. 8:00 - 15:00 lub pocztą w terminie do dnia 12.08.2025 r.; Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane;
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - OFERTA KONKURSOWA