REFERENTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

REFERENTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0171

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
(+ staż pracy + 1000,00 PLN dodatek motywacyjny)

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:
a. prowadzenie zadań z zakresu zamówień publicznych - przygotowanie i prowadzenie
postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej
oraz prowadzenie dokumentacji zamówień zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie
przepisami, w szczególności:
- przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, niezbędnych załączników,
formularzy,
- sporządzanie zawiadomień, informacji, wezwań do wyjaśnień itp. oraz prowadzenie
korespondencji z wykonawcami,
- sporządzanie planów zamówień publicznych,
- prowadzenie Rejestru zamówień publicznych,
- udział w pracach Komisji Przetargowej w tym przygotowanie dokumentów niezbędnych do
prac Komisji Przetargowej i organizacja techniczna posiedzeń komisji,
- sporządzanie rocznych sprawozdań z zamówień publicznych,
- wykonywanie bieżących prac biurowych w tym archiwizowanie dokumentów,

Miejsce pracy:
Budowlanych 59, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie

Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tychach

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • I. Wymagania w stosunku do kandydatów: 1.Wymagania niezbędne: wykształcenie co najmniej wyższe zawodowe preferowane kierunki: administracja, prawo, ekonomia oraz kierunki techniczne, a. udokumentowane doświadczenie zawodowe (umowa o pracę, staż) co najmniej 3 lata, b. dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, c. dobra znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, d. dobra znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, e. dobra znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, f. biegła obsługa aplikacji biurowych Open Office. 2. wymagania dodatkowe: a. umiejętność organizacji pracy, b. umiejętność pracy w zespole, c. komunikatywność, d. odporność na stres, e. znajomość zasad asertywności, f. sumienność, dyskrecja oraz lojalność, g wysoka kultura osobista.


Inne wymagania:
I. Wymagania w stosunku do kandydatów: 1.Wymagania niezbędne: wykształcenie co najmniej wyższe zawodowe preferowane kierunki: administracja, prawo, ekonomia oraz kierunki techniczne, a. udokumentowane doświadczenie zawodowe (umowa o pracę, staż) co najmniej 3 lata, b. dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, c. dobra znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, d. dobra znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, e. dobra znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, f. biegła obsługa aplikacji biurowych Open Office. 2. wymagania dodatkowe: a. umiejętność organizacji pracy, b. umiejętność pracy w zespole, c. komunikatywność, d. odporność na stres, e. znajomość zasad asertywności, f. sumienność, dyskrecja oraz lojalność, g wysoka kultura osobista.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Bożena Milewska

Nr telefonu:
32 323 22 65

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
V. Wymagane dokumenty a. podpisany list motywacyjny, b. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1) c. kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie, d. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, e. kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje, g. podpisane oświadczenie o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. h. podpisane oświadczenie o tym, że kandydat korzysta w pełni z praw cywilnych i obywatelskich. VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: a. termin: do dnia 17.02.2025 r. b. sposób składania dokumentów aplikacyjnych: listownie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tychach, ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy (koperta opisana: Nabór na stanowisko Referenta ds. zamówień publicznych) lub mailem na adres: [email protected] VII. Dodatkowe informacje: a. kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. 323 22 65, b. aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tychach po wskazanym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane, c. kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną pisemnie lub telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego. d informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tychach, ul. Budowlanych 59, oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej mops.tychy.pl w zakładce: praca.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - https://www.mops.tychy.pl/praca/index.html
Dodano: 06.02.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 136512
Udostępnij:
Dodano: 06.02.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 136512

Zobacz inne oferty

Do góry