StPr/25/3106
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 381,74 PLN
zg. z Ustawą z dnia 08.06.2017r. wg. wymaganych kwalifikacji / na określonym stanowisku
Zakres obowiązków:
1.Rejestrowanie pacjentów na wizyty w systemie komputerowym na podstawie zgłoszeń osobistych, telefonicznych lub osoby trzecie.
2.Przygotowywanie kartotek pacjentów, zakładanie i wydruk części dokumentacji medycznej nowo przyjętym pacjentom, archiwizowanie dokumentacji medycznej.
3.Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przychodni dotycząca dokumentacji medycznej.
4.Zachowanie poufności i ochrony danych osobowych zawartych w dokumentacji medycznej pacjentów i systemie komputerowym.
5.Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, przepisów branżowych i resortowych a także regulaminów obowiązujących w WZS.
Miejsce pracy:
WARZYWNA 3, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
WOJEWÓDZKI ZESPÓŁ SPECJALISTYCZNY W RZESZOWIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- 1.Osoba ubiegająca się o w/w stanowisko powinna spełniać wymagania konieczne: a)wykształcenie: średnie, b)doświadczenie zawodowe: mile widziane minimum 3 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku rejestratorki c)umiejętności konieczne: znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, d)umiejętności pożądane: znajomość przepisów o Ochronie Danych Osobowych, znajomość przepisów o Ochronie Praw Pacjenta e)dodatkowe atuty: znajomość systemu Somed, umiejętność obsługi kasy fiskalnej 2.Wymagania dodatkowe: a)Komunikatywność i życzliwe podejście do pacjenta, b)wysoka kultura osobista, c)terminowość, dokładność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych czynności, d)umiejętność pracy w zespole, e)dyspozycyjność,
Inne wymagania:
1.Osoba ubiegająca się o w/w stanowisko powinna spełniać wymagania konieczne: a)wykształcenie: średnie, b)doświadczenie zawodowe: mile widziane minimum 3 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku rejestratorki c)umiejętności konieczne: znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, d)umiejętności pożądane: znajomość przepisów o Ochronie Danych Osobowych, znajomość przepisów o Ochronie Praw Pacjenta e)dodatkowe atuty: znajomość systemu Somed, umiejętność obsługi kasy fiskalnej 2.Wymagania dodatkowe: a)Komunikatywność i życzliwe podejście do pacjenta, b)wysoka kultura osobista, c)terminowość, dokładność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych czynności, d)umiejętność pracy w zespole, e)dyspozycyjność,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
dokum. aplikacyjne wysłać pocztą, przedłożyć w sekretariacie)
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście