REJESTRATORKA MEDYCZNA K/M

REJESTRATORKA MEDYCZNA K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 900 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/12016

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
+ premia uznaniowa

Zakres obowiązków:
- profesjonalna obsługa pacjentów na miejscu, telefonicznie i mailowo,
- prowadzenie kalendarza wizyt i koordynacja pracy specjalistów,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji,
- prace administracyjne wspierające dział terapeutyczny,
- współtworzenie przyjaznej atmosfery poradni.

Miejsce pracy:
Puławska 491, 02-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Positive Therapy Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Katarzyna Doroszewicz

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • zawód: Rejestratorka medyczna (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
  • Wymagania: - wykształcenie: średnie zawodowe, - kierunek/specjalność: administracja/zarządzanie/finanse, - doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy, - umiejętności: obsługa urządzeń biurowych, biegła obsługa narzędzi Google, - Inne wymagania: Umiejętność pracy w systemach rezerwacyjnych lub CRM. Profesjonalna obsługa klientów bezpośrednia oraz telefoniczna. Dobra organizacja pracy i zarządzanie kalendarzem spotkań. Podstawowa znajomość zasad RODO. Umiejętność szybkiego reagowania na bieżące potrzeby biura/klientów, - komunikatywny język angielski, - biegła znajomość języka polskiego. Praca w godzinach: pon.- pt.: 7:30-15:00; 12:00-20:00; 13:00-21:00, sob.- niedz.: 8:00-16:00 i 9:00-17:00 Kontakt: osobisty, e-mail: [email protected], tel. 794 070 593


Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie: średnie zawodowe, - kierunek/specjalność: administracja/zarządzanie/finanse, - doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy, - umiejętności: obsługa urządzeń biurowych, biegła obsługa narzędzi Google, - Inne wymagania: Umiejętność pracy w systemach rezerwacyjnych lub CRM. Profesjonalna obsługa klientów bezpośrednia oraz telefoniczna. Dobra organizacja pracy i zarządzanie kalendarzem spotkań. Podstawowa znajomość zasad RODO. Umiejętność szybkiego reagowania na bieżące potrzeby biura/klientów, - komunikatywny język angielski, - biegła znajomość języka polskiego. Praca w godzinach: pon.- pt.: 7:30-15:00; 12:00-20:00; 13:00-21:00, sob.- niedz.: 8:00-16:00 i 9:00-17:00 Kontakt: osobisty, e-mail: [email protected], tel. 794 070 593

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
794 070 593

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 16.12.2025, 07:09
ID ogłoszenia: 366951
Udostępnij:
Dodano: 16.12.2025, 07:09
ID ogłoszenia: 366951

Zobacz inne oferty

Do góry