StPr/25/1300
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie aktualnych dokumentów dotyczących pracowników zewnętrznych; utrzymanie trwałych relacji z klientami B2C; prowadzenie procesów rekrutacji i weryfikacji kandydatów z innych państw; prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z potencjalnymi kandydatami; prowadzenie mediów społecznościowych w języku hiszpańskim; wdrożenie nowych metod poszukiwania pracowników dla rynku B2C.
Miejsce pracy:
Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, hiszpański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- bardzo dobra organizacja pracy, bardzo dobra komunikatywność, Biegła obsługa komputera - umiejętność obsługi programów MsOffice
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Justyna Maćkowiak
Nr telefonu:
618345711
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv