StPr/24/3793
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,5 PLN
brutto/h
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie aktualnych dokumentów dotyczących pracowników zewnętrznych;
Utrzymanie trwałych relacji z klientami B2C;
Prowadzenie procesów rekrutacji i weryfikacji kandydatów z innych państw;
Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z potencjalnymi kandydatami;
Prowadzenie mediów społecznościowych w języku hiszpańskim;
Wdrożenie nowych metod poszukiwania pracowników dla rynku B2C
Miejsce pracy:
Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, hiszpański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- bardzo dobra organizacja pracy, Biegła obsługa komputera - umiejętność obsługi programów MsOffice, bardzo dobra komunikatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Lidia Krakowska
Nr telefonu:
618345655
E-mail:
[email protected]