StPr/24/0900
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 1 310,25 PLN
+ ewentualnie dodatek za wysługę lat
Zakres obowiązków:
Wykonywanie prac o charakterze porządkowym na terenie przyległym do posterunku, sprzątanie pomieszczeń użytkowanych przez funkcjonariuszy Posterunku Policji w Kadzidle.
Miejsce pracy:
Słoneczna 2, 07-420 Kadzidło, powiat: ostrołęcki, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
12
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: podstawowe
- Wymagania niezbędne: - Znajomość obowiązujących przepisów bhp i ppoż, umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w grupie, rzetelność w realizacji zadań związanych z utrzymaniem czystości, dyspozycyjność, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. - W urzędach państwowych nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Znajomość obowiązujących przepisów bhp i ppoż, umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w grupie, rzetelność w realizacji zadań związanych z utrzymaniem czystości, dyspozycyjność, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. - W urzędach państwowych nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewelina Święcicka
Nr telefonu:
47 704 15 68
Wymagane dokumenty:
- cv i list motywacyjny, - oświadczanie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - oświadczenie dot. lustracji dotyczy tylko kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972, - kopie świadectw pracy, oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, uprawnienia - kopie ukończonych kursów.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon