To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Inne Gliwice
RZECZNIK PRASOWY

RZECZNIK PRASOWY

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1555

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
5brutto + dodatek za wysługę lat (max. 20%) + dodatek funkcyjny 500 zł., maksymalne wynagrodzenie całkowite 7.500 zł.

Zakres obowiązków:
Konkurs, szczegóły: https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/bipkod/41112856
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
1. Obsługa medialna wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez powiat.
2. Realizacja materiałów multimedialnych na potrzeby urzędu.
3. Zbieranie informacji i redagowanie Serwisu Informacyjnego Powiatu.
4. Współpraca z mediami oraz prowadzenie bazy danych mediów.
5. Przygotowywanie konferencji prasowych.
6. Prowadzenie mediów społecznościowych powiatu.
7. Monitoring prasy krajowej, regionalnej i lokalnej.
8. Współdziałanie z kierownikami komórek organizacyjnych, kierownikami jednostek organizacyjnych powiatu oraz z gminami w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku powiatu.
9. Redagowanie sprostowań i stanowisk.
10. Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów, w tym praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów FINN, zgodnie z posiadanymi upoważnieniami.
11. Bieżące przygotowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego akt spraw będących w zakresie stanowiska pracy.
12. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonego.

Miejsce pracy:
Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W GLIWICACH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Specjalista do spraw public relations (wymagany staż - lata: 7)
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Prawo jazdy kat. B, Obsługa komputera
  • Oczekiwania wobec kandydatów do pracy: poziom wykształcenia niezbędne: wyższe (preferowane z zakresu dziennikarstwa, komunikacji społecznej, public relations, filologii polskiej lub politologii). wykształcenie dodatkowe: brak doświadczenie zawodowe niezbędne: co najmniej 7 lat stażu pracy na podstawie umowy o pracę (lub staż absolwencki) lub wykonywanie działalności o charakterze zgodnym z wymaganymi na danym stanowisku. doświadczenie zawodowe dodatkowe: brak kwalifikacje......................................................................................... jęz. obce/poziom. znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1) zostanie zweryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej, umiejętności / uprawnienia - prawo jazdy kat. B, -znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1) zostanie zweryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej, - umiejętność zbierania informacji i redagowania tekstów, znajomość lokalnego i regionalnego rynku medialnego, znajomość nowych mediów (w tym społecznościowych), - umiejętność tworzenia grafik i materiałów promocyjnych, a także tworzenia krótkich informacyjnych materiałów audiowizualnych, swobodne wypowiadanie się przed kamerą, dobra organizacja pracy, - biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych MS Office, - obsługa urządzeń biurowych. Znajomość przepisów: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. (Dz. U. 1997, Nr 78, poz. 483 z późn. zm.), Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 107 z późn. zm.), Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2024r. poz. 1135), Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2025r., poz. 769), Ustawa z dnia 26 stycznia 1984r. Prawo prasowe (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1914), Ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1781), Ustawa z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), Ustawa z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 902), Inne. Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.: 1. Obsługa medialna wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez powiat. 2. Realizacja materiałów multimedialnych na potrzeby urzędu. 3. Zbieranie informacji i redagowanie Serwisu Informacyjnego Powiatu. 4. Współpraca z mediami oraz prowadzenie bazy danych mediów. 5. Przygotowywanie konferencji prasowych. 6. Prowadzenie mediów społecznościowych powiatu. 7. Monitoring prasy krajowej, regionalnej i lokalnej. 8. Współdziałanie z kierownikami komórek organizacyjnych, kierownikami jednostek organizacyjnych powiatu gliwickiego oraz z gminami w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku powiatu. 9. Redagowanie sprostowań i stanowisk. 10. Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów, w tym praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów FINN, zgodnie z posiadanymi upoważnieniami. 11. Bieżące przygotowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego akt spraw będących w zakresie stanowiska pracy. 12. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonego. Wymagane dokumenty: życiorys kandydata (CV); list motywacyjny ze wskazaniem numeru naboru; kwestionariusz personalny kandydata; klauzula informacyjna dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Gliwicach; oświadczenie dotyczące popełnionego/nie popełnionego przestępstwa, zgodnie z art. 6 ust. 3, pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych; oświadczenie o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej danych osobowych kandydata; wszelkie wyżej wymienione dokumenty winny być potwierdzone własnoręcznym podpisem. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach; kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe; kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku zamiaru korzystania z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy. kwestionariusz kandydata oraz oświadczenia dostępne są na stronie BIP: https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/bipkod/008. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem przez tłumacza. Ponadto informujemy, że w Starostwie Powiatowym w Gliwicach obowiązuje procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Starostwie Powiatowym w Gliwicach. Informację nt. powyższej procedury wraz z procedurą znajdziecie Państwo na stronie Starostwa: https://starostwo.gliwice.pl/system-sygnalisty Informacja o warunkach i miejscu pracy na danym stanowisku: - stanowisko samodzielne podległe bezpośrednio Staroście Gliwickiemu; - praca na I piętrze w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Zygmunta Starego 17 (winda w budynku do I piętra); - praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; - praca na miejscu z częstymi delegacjami konieczność prowadzenia samochodu służbowego; - praca w stresie i konieczność podejmowania decyzji pod presją czasu; - konieczność korzystania z archiwum zakładowego zlokalizowanego w piwnicy budynku (brak windy); - stanowisko pracy wyposażone w niezbędne narzędzie pracy i materiały; - współpraca z mediami, klientami starostwa oraz ze wszystkimi komórkami Starostwa (kondygnacja II i III brak windy); gminami powiatu gliwickiego, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi, innymi instytucjami, urzędami - praca na wysokości 1 3 m; - pierwsza umowa zostanie zawarta na okres sześciu miesięcy zgodnie z art. 19 ustawy.


Inne wymagania:
Oczekiwania wobec kandydatów do pracy: poziom wykształcenia niezbędne: wyższe (preferowane z zakresu dziennikarstwa, komunikacji społecznej, public relations, filologii polskiej lub politologii). wykształcenie dodatkowe: brak doświadczenie zawodowe niezbędne: co najmniej 7 lat stażu pracy na podstawie umowy o pracę (lub staż absolwencki) lub wykonywanie działalności o charakterze zgodnym z wymaganymi na danym stanowisku. doświadczenie zawodowe dodatkowe: brak kwalifikacje......................................................................................... jęz. obce/poziom. znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1) zostanie zweryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej, umiejętności / uprawnienia - prawo jazdy kat. B, -znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1) zostanie zweryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej, - umiejętność zbierania informacji i redagowania tekstów, znajomość lokalnego i regionalnego rynku medialnego, znajomość nowych mediów (w tym społecznościowych), - umiejętność tworzenia grafik i materiałów promocyjnych, a także tworzenia krótkich informacyjnych materiałów audiowizualnych, swobodne wypowiadanie się przed kamerą, dobra organizacja pracy, - biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych MS Office, - obsługa urządzeń biurowych. Znajomość przepisów: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. (Dz. U. 1997, Nr 78, poz. 483 z późn. zm.), Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 107 z późn. zm.), Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2024r. poz. 1135), Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2025r., poz. 769), Ustawa z dnia 26 stycznia 1984r. Prawo prasowe (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1914), Ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1781), Ustawa z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), Ustawa z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 902), Inne. Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.: 1. Obsługa medialna wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez powiat. 2. Realizacja materiałów multimedialnych na potrzeby urzędu. 3. Zbieranie informacji i redagowanie Serwisu Informacyjnego Powiatu. 4. Współpraca z mediami oraz prowadzenie bazy danych mediów. 5. Przygotowywanie konferencji prasowych. 6. Prowadzenie mediów społecznościowych powiatu. 7. Monitoring prasy krajowej, regionalnej i lokalnej. 8. Współdziałanie z kierownikami komórek organizacyjnych, kierownikami jednostek organizacyjnych powiatu gliwickiego oraz z gminami w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku powiatu. 9. Redagowanie sprostowań i stanowisk. 10. Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów, w tym praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów FINN, zgodnie z posiadanymi upoważnieniami. 11. Bieżące przygotowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego akt spraw będących w zakresie stanowiska pracy. 12. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonego. Wymagane dokumenty: życiorys kandydata (CV); list motywacyjny ze wskazaniem numeru naboru; kwestionariusz personalny kandydata; klauzula informacyjna dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Gliwicach; oświadczenie dotyczące popełnionego/nie popełnionego przestępstwa, zgodnie z art. 6 ust. 3, pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych; oświadczenie o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej danych osobowych kandydata; wszelkie wyżej wymienione dokumenty winny być potwierdzone własnoręcznym podpisem. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach; kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe; kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku zamiaru korzystania z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy. kwestionariusz kandydata oraz oświadczenia dostępne są na stronie BIP: https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/bipkod/008. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem przez tłumacza. Ponadto informujemy, że w Starostwie Powiatowym w Gliwicach obowiązuje procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Starostwie Powiatowym w Gliwicach. Informację nt. powyższej procedury wraz z procedurą znajdziecie Państwo na stronie Starostwa: https://starostwo.gliwice.pl/system-sygnalisty Informacja o warunkach i miejscu pracy na danym stanowisku: - stanowisko samodzielne podległe bezpośrednio Staroście Gliwickiemu; - praca na I piętrze w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Zygmunta Starego 17 (winda w budynku do I piętra); - praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; - praca na miejscu z częstymi delegacjami konieczność prowadzenia samochodu służbowego; - praca w stresie i konieczność podejmowania decyzji pod presją czasu; - konieczność korzystania z archiwum zakładowego zlokalizowanego w piwnicy budynku (brak windy); - stanowisko pracy wyposażone w niezbędne narzędzie pracy i materiały; - współpraca z mediami, klientami starostwa oraz ze wszystkimi komórkami Starostwa (kondygnacja II i III brak windy); gminami powiatu gliwickiego, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi, innymi instytucjami, urzędami - praca na wysokości 1 3 m; - pierwsza umowa zostanie zawarta na okres sześciu miesięcy zgodnie z art. 19 ustawy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Szeląg

Nr telefonu:
32 332 66 06

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
dokumenty należy składać: - osobiście w siedzibie Starostwa pokój 201, II piętro; - pocztą na adres; Starostwo Powiatowe Wydział Organizacyjny Kadr i Szkoleń Referat Kadr i Szkoleń ul. Zygmunta Starego 17 44-100 Gliwice z określeniem stanowiska pracy, którego dotyczy ogłoszenie - EPUAP: /pzgliwice/skrytka - E-DORĘCZENIA: AE:PL-61872-66954-WRTTU-19 - e-mail: [email protected] Wszystkie dokumenty muszą być podpisane własnoręcznym podpisem, kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: do 31.10.2025r
Dodano: 22.10.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 338559
Udostępnij:
Dodano: 22.10.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 338559

Zobacz inne oferty

30,50 PLNbrutto
Nowe
Kielce
30,50 PLNbrutto
Dodano: 10 godz. temu
Nowe

DORADCA

4 666 PLNbrutto
Nowe
Warszawa
4 666 PLNbrutto
Dodano: 10 godz. temu
Nowe

KUCHARZ

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Stara Rudnica
4 666 PLNbrutto
Dodano: 10 godz. temu
5 066 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Kołobrzeg
5 066 PLNbrutto
Dodano: 10 godz. temu
Do góry