Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa księgowa klientów biura - KPiR, księgi handlowe, bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów VAT zgodnie z przepisami, ustawy o podatku od towarów i usług, sporządzanie deklaracji podatkowych ( CIT + PIT+VAT), generowanie JPK, przygotowanie rocznych rozliczeń dla obsługiwanych klientów, przygotowywanie miesięcznych rozliczeń do ZUS.
Miejsce pracy: ALEJA SŁOWACKIEGO 11 A/16, 31-159 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca: MAZUR RACHUNKOWOŚĆ I PODATKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, kierunek: ekonomiczne
- zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
- Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, doświadczenie w pracy na programie CDN Optima.
Inne wymagania:
Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, doświadczenie w pracy na programie CDN Optima.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Urszyula Łebek
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 7 000 do 9 000 PLN