StPr/25/8544
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 do 9 500 PLN
Pracodawca oferuje: - Stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie z wieloletnim doświadczeniem oraz ugruntowaną pozycją na rynku. - Możliwość zdobycia cennego doświadczenia poprzez udział w ciekawych projektach. - Możliwość szkolenia i podnoszenia swoich kwalifikacji. - Pracę w niewielkim i zgranym zespole, przyjazną atmosferę oraz wsparcie kolegów i przełożonych. - Atrakcyjne warunki pracy w nowoczesnej przestrzeni. - Opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz współfinansowanie pakietu MultiSport. - Pracowniczy Program Emerytalny. - Pakiet świadczeń pracowniczych z ZFŚS.
Zakres obowiązków:
Kontrola formalna i rachunkowa oraz księgowanie faktur kosztowych, w tym opłaconych kartami służbowymi.
Księgowanie i uzgadnianie wyciągów bankowych.
Bieżące uzgadnianie sald z kontrahentami oraz kont rozrachunkowych z pracownikami, w tym w zakresie kart płatniczych.
Naliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych.
Przygotowywanie sprawozdań GUS.
Czynny udział w procesach zamknięcia miesiąca, kwartału i roku.
Praca od poniedziałku do piątku w godz 7-15.
Miejsce pracy:
Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna Sp.z.o o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wykształcenie: wyższe z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii. Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości na samodzielnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość programów klasy ERP (preferowana Symfonia). Praktyczna wiedza z zakresu finansów, rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT i CIT). Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel. Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i skrupulatność. Umiejętność pracy w zespole. Otwartości na nowe wyzwania i projekty. Dodatkowym atutem będzie znajomość problematyki środków trwałych oraz środków trwałych w budowie.
Inne wymagania:
Wykształcenie: wyższe z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii. Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości na samodzielnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość programów klasy ERP (preferowana Symfonia). Praktyczna wiedza z zakresu finansów, rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT i CIT). Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel. Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i skrupulatność. Umiejętność pracy w zespole. Otwartości na nowe wyzwania i projekty. Dodatkowym atutem będzie znajomość problematyki środków trwałych oraz środków trwałych w budowie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook