SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY DS. ROZLICZEŃ

SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY DS. ROZLICZEŃ

Gdański Urząd Pracy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
7 000 - 9 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/9174

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 000 do 9 500 PLN
Pracodawca oferuje: - Stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie z wieloletnim doświadczeniem oraz ugruntowaną pozycją na rynku. - Możliwość zdobycia cennego doświadczenia poprzez udział w ciekawych projektach. - Możliwość szkolenia i podnoszenia swoich kwalifikacji. - Pracę w niewielkim i zgranym zespole, przyjazną atmosferę oraz wsparcie kolegów i przełożonych. - Atrakcyjne warunki pracy w nowoczesnej przestrzeni. - Opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz współfinansowanie pakietu MultiSport. - Pracowniczy Program Emerytalny. - Pakiet świadczeń pracowniczych z ZFŚS.

Zakres obowiązków:
- Weryfikacja otrzymanych dyspozycji oraz wystawianie faktur sprzedaży.
- Księgowanie faktur sprzedaży w systemie finansowo-księgowym.
- Uzgadnianie kont związanych z fakturami sprzedaży między księgą główną a księgami pomocniczymi.
- Uzgadnianie sald z kontrahentami.
- Księgowanie uzgodnionych kompensat z kontrahentami wynikających z nadpłat i faktur korygujących.
- Prowadzenie ewidencji oraz uzgadnianie warunków zawartych ugód z kontrahentami.
- Weryfikacja i uzgadnianie podatku należnego wykazanego w deklaracji VAT za dany okres.
- Rozliczanie i księgowanie delegacji służbowych.
- Archiwizacja dokumentów księgowych.
- Przygotowywanie sprawozdań dla GUS.
- Aktywny udział w zamykaniu okresów obrachunkowych.
-Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych.
Praca od poniedziałku do piątku w godz 7-15, 8-16.

Miejsce pracy:
Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Pracodawca:
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna Sp.z.o o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne
  • Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości na samodzielnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość programów klasy ERP (preferowana Symfonia). Praktyczna wiedza z zakresu finansów, rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT i CIT). Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel. Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i skrupulatność. Umiejętność pracy w zespole. Otwartości na nowe wyzwania i projekty.


Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości na samodzielnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość programów klasy ERP (preferowana Symfonia). Praktyczna wiedza z zakresu finansów, rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT i CIT). Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel. Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i skrupulatność. Umiejętność pracy w zespole. Otwartości na nowe wyzwania i projekty.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 11.12.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 364173
Wynagrodzenie
7 000 - 9 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 11.12.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 364173

Zobacz inne oferty

30,50 PLNbrutto
Nowe
Bielsko-Biała
30,50 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
6 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Drawsko Pomorskie
6 500 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 806 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Drawsko Pomorskie
4 806 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 806 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Drawsko Pomorskie
4 806 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Nowe

ŚLUSARZ

4 806 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Barwice
4 806 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry