StPr/25/1625
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 7 000 PLN
Do uzgodnienia- adekwatne do posiadanych umiejętności
Zakres obowiązków:
Do zadań pracownika będzie należało: weryfikacja dokumentów pod względem formalno- rachunkowym; prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych; prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz przebiegu pojazdów; uzgadnianie sald z główną księgową; kwalifikowanie kosztów podatkowych KUP/NKUP; księgowanie dokumentów w programie komputerowym Rewizor GT; archiwizacja dokumentów.
Miejsce pracy:
Marmurowa 84A, 26-026 Bilcza, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Julita Kulik PH BOCIAN
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
- rzetelność, bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office , komunikatywność, zaangażowanie w powierzone obowiązki , dokładność
- Wymagania pracodawcy: - wymagana dobra znajomość przepisów podatkowych w tym VAT i podatku dochodowego od osób fizycznych - mile widziana znajomość programu Rewizor - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 3 lata Zakres obowiązków; Do zadań pracownika będzie należało: weryfikacja dokumentów pod względem formalno- rachunkowym; prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych; prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz przebiegu pojazdów; uzgadnianie sald z główną księgową; kwalifikowanie kosztów podatkowych KUP/NKUP; księgowanie dokumentów w programie komputerowym Rewizor GT; archiwizacja dokumentów.
Inne wymagania:
Wymagania pracodawcy: - wymagana dobra znajomość przepisów podatkowych w tym VAT i podatku dochodowego od osób fizycznych - mile widziana znajomość programu Rewizor - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 3 lata Zakres obowiązków; Do zadań pracownika będzie należało: weryfikacja dokumentów pod względem formalno- rachunkowym; prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych; prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz przebiegu pojazdów; uzgadnianie sald z główną księgową; kwalifikowanie kosztów podatkowych KUP/NKUP; księgowanie dokumentów w programie komputerowym Rewizor GT; archiwizacja dokumentów.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
530 580 735
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Wskazany kontakt telefoniczny: 530 580 735 lub e-mail [email protected]