Samodzielna/-y księgowa/-y

Samodzielna/-y księgowa/-y

HR Partner Consulting sp. z o.o.

Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Znajomość języka
Język obcy niewymagany
Poziom stanowiska
Specjalista
Poziom wykształcenia
Średnie
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
HR Partner Consulting sp. z o.o. Aktywność: offline W serwisie od: wrzesień 2025
  • Polski

Opis

Dla klienta z branży budowlanej, specjalizującego się w dostarczaniu wysokiej jakości pokryć, poszukuję Samodzielnej/-go Księgowej/-go. Firma cieszy się ugruntowaną pozycją na rynku i dynamicznie rozwija swoją działalność zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej.
📍 Lokalizacja: Poznań, Małe Garbary
Zakres zadań będzie dostosowany do Twoich mocnych stron i doświadczenia, abyś mógł/mogła w pełni wykorzystać swoje kompetencje i rozwijać się w komfortowym tempie. Firma w Polsce zatrudnia do 40 osób z czego dział księgowy liczy 3 osoby. 
Zakres obowiązków:
Księgowość operacyjna:
  • Księgowanie wyciągów bankowych (WB) – praca na systemie z importem danych.
  • Weryfikacja opisów przelewów i parowanie płatności.
  • Bieżące księgowanie kosztów (m.in. transporty, czynsze, koszty stałe).
  • Wprowadzanie faktur zakupowych do banku (krajowe i SITA) lub ewidencja w Excel (zagraniczne).
  • Pojedyncze polecenia księgowania (np. czynsze do wspólnot).
Fakturowanie:
  • Fakturowanie szkoleń i wystawianie proform.
  • Fakturowanie dokumentacji technicznej (zakładanie zleceń, zamówień, rozliczanie FV zakupu).
  • Fakturowanie ryczałtu za korzystanie z aut służbowych (ok. 18 FV miesięcznie).
  • Codzienna weryfikacja faktur przed wysyłką.
Sprawozdawczość i rozliczenia:
  • Sporządzanie raportów GUS (2 sprawozdania miesięcznie).
  • Rozpisywanie i księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów.
  • Sporządzanie deklaracji PFRON (miesięczna i roczna).
  • Przygotowywanie dokumentów do sądu – sporadycznie.
  • Wsparcie w audycie.
Odpady, opakowania, emisje (opcjonalnie):
  • Opłata produktowa i KOBiZE – deklaracje roczne (mile widziane doświadczenie).

Wymagania:
  • Dokładność, skrupulatność i rzetelność.
  • Umiejętność czytania dokumentów księgowych.
  • Kilkuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku księgowym.
  • Wiedza z zakresu fakturowania i poprawności danych na FV.
  • Doświadczenie w księgowaniu kosztów stałych w firmie handlowej.
  • Mile widziane: znajomość przepisów dotyczących opakowań, opłaty produktowej i KOBiZE.

Firma oferuje:
  • Elastyczny start pracy między 7:00 a 8:00, praca w pełni stacjonarna (HO możliwe okazjonalnie).
  • Pełne wdrożenie pod okiem Głównej Księgowej.
  • Wynagrodzenie podstawowe ustalane indywidualnie w zależności od Twojego doświadczenia. 
  • Uznaniowy system premiowy.
  • Stabilną pracę w przyjaznym zespole oraz realny wpływ na zakres wykonywanych zadań.
 
Proces rekrutacyjny
  1. Rozmowa telefoniczna ze mną (około 45 minut)
  2. Spotkanie z reprezentantami firmy (maksymalnie 2 spotkania i decyzja) 
 
 
Zapraszam wszystkich zainteresowanych do kontaktu.
🙋‍♀️ Angelika Półkośnik - Starsza specjalistka ds. rekrutacji
📧 [email protected]
📲 737 178 279
👉 KRAZ: 33114

Odpowiedz na to ogłoszenie

Zmęczony ciągłym załączaniem CV? Zapisz swoje CV i aplikuj szybciej!
Dodano: 08.12.2025, 21:11
ID ogłoszenia: 362420
HR Partner Consulting sp. z o.o. Aktywność: offline W serwisie od: wrzesień 2025
Udostępnij:
Dodano: 08.12.2025, 21:11
ID ogłoszenia: 362420

Zobacz inne oferty

HR Partner Consulting sp. z o.o.
Starogard Gdański
Dodano: 6 dni temu
HR Partner Consulting sp. z o.o.
Starogard Gdański
Dodano: 6 dni temu
HR Partner Consulting sp. z o.o.
Starogard Gdański
Dodano: 6 dni temu
4 000 - 4 500 złnetto
HR Partner Consulting sp. z o.o.
Jawor
4 000 - 4 500 złnetto
Dodano: 6 dni temu
55 000 - 75 000 €brutto
HR Partner Consulting sp. z o.o.
Longford
55 000 - 75 000 €brutto
Dodano: 6 dni temu
Do góry