StPr/25/0561
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 500 do 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
Ewidencja zdarzeń w księgach rachunkowych i podatkowych. Obsługa klientów biura rachunkowego. Wprowadzanie dokumentów do systemów komputerowych FK. Sporządznie deklaracji podatkowych i ZUS. Kadry, płace. Sporządzanie sprawozdań finansowych.
Miejsce pracy:
Bystrzycka 24, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Biuro Biegłych Rewidentów AUDYT Sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- staż pracy min. 3 lata w księgowości, obsługa komputera w stopniu podstawowym: Excel, Word, mile widzana znajomość systemów INSERT: Gratyfikant, Rewizor, Rachmistrz, Płatnik;
Inne wymagania:
staż pracy min. 3 lata w księgowości, obsługa komputera w stopniu podstawowym: Excel, Word, mile widzana znajomość systemów INSERT: Gratyfikant, Rewizor, Rachmistrz, Płatnik;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail