StPr/24/1486
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 280 PLN
Wynagrodzenie 5280 zł brutto, 1 zmiana 7-15, umowa o prace na czas określony następnie na czas nieokreślony
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rozrachunków i rozliczeń z dostawcami i odbiorcami w zakresie dostaw i usług;
- energii elektrycznej, zakupu sprzętu komputerowego, pożarniczego itp.,
- wnoszenia podatków i opłat dotyczących nieruchomości.
Miejsce pracy:
Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Pracodawca:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Wykształcenie średnie lub wyższe finanse, rachunkowość. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy ogółem, przy wykształceniu wyższym 3 lata pracy ogółem. Praktyczna znajomość obsługi komputera MS Office (WORD< EXCEL), znajomość stosowania przepisów ustaw o rachunkowości oraz finansach publicznych, umiejętność sprawnej organizacji pracy, zdolność analitycznego myślenia, dyspozycyjność, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność. Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub kandydat podda się postępowaniu uprawniającemu do dostępu do informacji niejawnych.
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe finanse, rachunkowość. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy ogółem, przy wykształceniu wyższym 3 lata pracy ogółem. Praktyczna znajomość obsługi komputera MS Office (WORD< EXCEL), znajomość stosowania przepisów ustaw o rachunkowości oraz finansach publicznych, umiejętność sprawnej organizacji pracy, zdolność analitycznego myślenia, dyspozycyjność, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność. Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub kandydat podda się postępowaniu uprawniającemu do dostępu do informacji niejawnych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Stanisława Ptaszkiewicz
Nr telefonu:
261 648 358
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty na stanowisko samodzielny księgowy składają się: 1. list motywacyjny, 2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4. kserokopie świadectw pracy, 5. kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, 6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., 7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na ww. stanowisko. Kandydaci zakwalifikowanie zostaną zaproszeni na rozmowę. Brak odpowiedzi ze strony RZI jest równoznaczne z niezakwalifikowaniem kandydata.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon