StPr/25/0799
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 930 PLN
Wynagrodzenie kwota brutto 4.930,00 zł. + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.
Zakres obowiązków:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- znajomość zagadnień naliczania wynagrodzeń i związanych z tym aktów prawnych;
- sporządzanie list płac;
- znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych (ZUS, Podatek)
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7;
- obsługa programu SAP i programu PŁATNIK;
- tworzenie analiz i zestawień na potrzeby sprawozdawczości budżetowej;
- współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami.
Miejsce pracy:
Podchorążych 33, 85-677 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera MS OFFICE
- Wymagania konieczne: - wykształcenie minimum średnie; - staż pracy udokumentowane przynajmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe; - umiejętność obsługi komputera oraz programów biurowych typu MS Office, Excel. Wymagania preferowane: - wykształcenie wyższe, ekonomiczne lub administracyjne, - udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (udokumentowane co najmniej 3 letnią praktyka zawodową); - doświadczenie zawodowe w sferze księgowości, ekonomii, finansów; - znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; - znajomość i obsługa programu PŁATNIK; - umiejętność sporządzania analiz i zestawień; - umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów; - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Wymagania dodatkowe: - dokładność i terminowość; - umiejętność planowania i organizacji pracy własnej; - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres, sumienność; - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie minimum średnie; - staż pracy udokumentowane przynajmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe; - umiejętność obsługi komputera oraz programów biurowych typu MS Office, Excel. Wymagania preferowane: - wykształcenie wyższe, ekonomiczne lub administracyjne, - udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (udokumentowane co najmniej 3 letnią praktyka zawodową); - doświadczenie zawodowe w sferze księgowości, ekonomii, finansów; - znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; - znajomość i obsługa programu PŁATNIK; - umiejętność sporządzania analiz i zestawień; - umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów; - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Wymagania dodatkowe: - dokładność i terminowość; - umiejętność planowania i organizacji pracy własnej; - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres, sumienność; - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
261 413 855, 261 413 860, 261 413 882
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - list motywacyjny oraz CV, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej /oraz przyszłych* rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)); - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie (kopie świadectw pracy); - oświadczenie kandydata o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; - na adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Bydgoszcz lub osobiście w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Bydgoszcz 85-677 ul. Podchorążych 33; w Sekcji Personalno-Administracyjnej p. 9, w zamkniętej, podpisanej kopercie z dopiskiem: Pion Głównego Księgowego nabór na stanowisko samodzielny księgowy w terminie do 30.04.2025 r. - dokumenty aplikacyjne złożone w związku z przeprowadzonym naborem będą przechowywane w Wydziale Koordynacji i Analiz do dnia rekrutacji, a następnie komisyjnie zniszczone w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji; - kontakt tel: pod nr 261-413-855; 261-413-860; 261-413-882.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta